Gå til innhold

Hodetelefoner Philips HP 840, et veldig bra kjøp!


Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

For en uke siden tok mine gamle Sony hodetelefoner kvelden (gaming ulykke) og jeg måtte ut å finne nye.

 

Jeg bruker hodetelefon daglig både til å høre på musikk, PC-bruk og TV/DVD-titting, så lydkvaliteten til alsidig bruk ville være svært viktig i min vurdering. Etter å ha søkt en del i forumet, så jeg at mange anbefalte Sennheiser og Koss, men jeg ble ikke overbevist, da meningene varierte en del på samme merker og modeller. Jeg kom også over denne lenken http://forbrukerportalen.no/filer/fil_hodetelf-test.pdf som er forbrukerprotalen sin test over hodetelefoner.

 

Jeg har alltid vært en tilhenger av tester og bruker ofte disse når jeg skal kjøpe noe nytt. Det gjorde jeg også denne gangen. Jeg kjøpte Philips HP 840 for 599kr på Elkjøp og er utrolig fornøyd med kjøpet. Dette er uten tvil det beste paret hodetelefoner jeg har hatt. Det er mitt 4'de par hodetelefoner. Tidligere har jeg hatt Koss (2 ganger) og Sony (2 ganger), men Philips HP 840 stiller i en egen klasse kva gjelder kvalitet og komfort.

 

+

Klokkeklar lyd.

Presis og fyldig bass.

Nyansert lydbilde. Ingen lyder drukner.

Ingen bakgrunnsstøy.

God lydisolering inn, hører ikke bråk rundt meg.

Behagelige å ha på.

Passer alsidig bruk

 

-

Størrelsen. Ubehagelig å la de hvile rundt halsen ved "pauser"

Lydisolering ut. (Dama klager av og til...hehe)

Ikke noe for utendørsbruk.

 

 

Vill bare skrive dette inlegget, da denne hodetelefonnen ikke er så omtalt i andre poster, uvisst hvorfor. Selv er jeg ofte litt "lunken" til å kjøpe HiFi- eller PC-komponenter fra en butikk som også selger støvsuger og vaffeljern, men denne gangen var det en riktig beslutning.

 

For dere som vil ha skikkelige hodetelefoner Philips HP 840 er et svært bra kjøp.

Avbefales på det varmeste. Terningkast 5 av 6. Må trekke 1 pga størrelsen.

Endret av Arne And
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...