Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvem tilbyr fast ip?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vel jeg som er helt grønn på dette området :ohmy:

Men greia er at jeg skal logge meg på en ftp som krever fast ip. Så vist jeg laster ned programmet fra no-ip.com så kan jeg logge meg på selv om jeg ikke har fast ip? takker for svarene jeg får :thumbup:

Helt riktig! misforsto det forige innleget ditt, så det var derfor jeg slettet mitt forige innlegg.

 

Da må du nok skaffe deg en ISP som enten gir deg fast IP eller tibyr dette som tillegs tjeneste. ISP'er med dette tilbudet er jo nevnt over.

Endret av DjNeo
Lenke til kommentar
Men greia er at jeg skal logge meg på en ftp som krever fast ip. Så vist jeg laster ned programmet fra no-ip.com så kan jeg logge meg på selv om jeg ikke har fast ip? takker for svarene jeg får thumbup.gif

 

Den FTP serveren du skal inn på krever fast IP? Det var da merkelig egenglig..

Er du sikker på at det ikke er Passiv og aktiv FTP du snakker om? Det er det som bruker og være cluet på mange FTP servere...

 

http://slacksite.com/other/ftp.html

Endret av ExTerminator
Lenke til kommentar

warez? alt jeg vet er at jeg skal få laste ned filmer å musikk der... er vel det de fleste gjør på ftp`ene...tror jeg hehe :yes: skal kun downe, ikke uppe noe som helst.

 

men uansett så blir jeg vel å bytte internett leverandør. De er så vanskelig hos Telenor. Hvor vanskelig er det å gi meg fast ip? er jo fort gjort å fixe, men når de ikke vil at jeg skal bruke 6000,- i året hos dem. Ja da er det bare å bytte til leverandører som setter bedre pris på sine kunder. Håper dette blir siste gang jeg bruker Telenor. Bestandig er det noe med dem!

Endret av tlysaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...