Gå til innhold

Half-Life: *Sommerfugler i magen*


Anbefalte innlegg

Ja, nå nærmer det seg!

Sitter her å smårister av glede! Half-Life er det beste spillet jeg har spillt noensinne og nå kommer en oppfølger!

Jeg har bare ventet i 5 år, så jeg håper at det blir like digg som det høres ut som:)

 

Er jeg normal? Jeg gleder meg jo så inderlig, men så gruer jeg meg litt og(!?) jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente, dør Alyx? Blir det HL3? *dør* :dontgetit:

 

Hjelp! Jeg trenger å tenke på noe annet, jeg trenger å roe meg ned! HJELP!

 

Tips anyone?

*gjennoppstår og dør igjen*

 

Edit:

Men hvor mange har kjøpt HL2 her egentlig? :)

*nysjerrig* :innocent::whistle:

Endret av Hermans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kommer det egentlig i morgen? Har dere lest den siste nyhetsnotisen på Steam?

 

Half-Life 2 For Sale?

November 13, 2004, 4:57 pm · valve

If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time.

 

Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share.

 

Mulig jeg overreagerer eller noe men syns denne virker litt urovekkende siden den ble lagt ut for 2 dager siden og det står: "Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share." på slutten der.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet, og etter det jeg har hørt så blir det HL3 basert på Source slik at vi slipper å vente så lenge

Jippi!

 

Så det er imorra altså?

Morrosamt!

 

Blir jeg møtt av en "HL2 delayed 3 months for further testing". Da! Da blir det bråk.

Lite sannsynelig, I know. Men what if?

 

Tviler, så jeg må nok melde meg syk resten av uka.

 

Viss det skjer går eg til farfar'en min og låner riflene han har liggende så avlegger eg Vivendi et lite besøk.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...