Gå til innhold

problem i windows startup`n


Anbefalte innlegg

har fått en merkelig oppførsel på windows under oppstarten.. hadde kjøpt meg en pakke med dvd+rw plater og skulle ta backup av endel ting og tang.. midt under brenninga låste dvd brenneren seg (sto og tikka og tikka, men ingenting skjedde).

fikk ikke løst ut plata, så jeg prøvde å restarte, men nei, fikk ikke lasta inn windows fordi den prøvde å boote fra cd/dvd`n som fortsatt sto og tikka, og ikke ville løse ut. til slutt måtte jeg skru av maskina og fysisk koble fra dvd brenneren (ide kabelen) og da fikk jeg plutselig åpna dvd brenneren igjen.. plugga den inn igjen, og var glad å fornøyd.. MEN så begynte fa...rskapet (hehe).. windows begynner å laste seg inn, men når den windows skjermen er ferdig, blir det plutselig helt svart på skjermen (innloggings skjermen dukker altså ikke opp), slik står det i 2-3 minutt før innloggingsskjermen lastes inn, og når jeg logger inn skjer ting treeeigt.. men når jeg først er inne virker det som ting virker som det skal. forstår ikke hva som har skjedd.. hvorfor tar det så lang tid før noe skjer?

 

alt virka 100% før dette (bortsett fra av dvd brenneren er dårlig på å lese vanlige cd plater, og ellers har hatt et par rare tendenser)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...