Gå til innhold

AMD Athlon 64 til 8700,-. Er den bra?


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg bestilte meg denne PC'en for et par dager siden hos databutikken.com: :D

 

Samsung DVD Dual-Layer +RW/R -RW/R 16X DVD+R 4X DVD+RW 12X DVD-R 4X DVD-RW 48X CDR 32X CDRW bulk black IDE 669.00

 

Seagate Barracuda ST3160023A 7200.7 160Gb 7200rpm 8Mb cache UDMA100 IDE

765.00

 

Abit AV8 K8T800Pro 4DDR-DIMM 5PCI SATA Raid Audio GB-LAN µGuru Socket939

980.00

 

Corsair VS512MB400 Value Select 2x512Mb (tot. 1024Mb/1Gb) Dual DDR PC3200 400MHz 184pin Unbuffered CL2.5 1570.00

 

Leadtek WinFast A400 LE TDH GeForce 6800LE 128Mb DDR TV-out DVI bulk AGP

1869.00

 

Microsoft IntelliMouse Optical (optisk 1500Hz) bulk PS/2&USB

182.00

 

AMD Athlon64 "Winchester" 90nm 3000+ 1800MHz/1.8GHz 512kb Boxed (with cpu-cooler!) Socket939 1231.00 :thumbup:

 

AOpen H600B 880.00

 

Altec-Lansing ATP3 2.1 457.00

 

SUM (ca) 8700,-

 

Skjerm og tastatur har jeg hjemme.

 

Kan denn PC'en overklokkes mye? (Jeg skal ha 5 kabinettvifter) Over 2.3 ghz? :ermm:

 

Er det noe jeg egentlig skulle byttet ut? :hmm:

 

Takker for alle svar :thumbup:

Endret av kjor1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IKKE, jeg gjentar, IKKE bruk databutikken.com\no.

Jeg bestilte engang et skjermkort derfra en gang, tok 3 uker før det kom i posten, og da jeg hadde betalt kroner 3985 kroner for 9800XT,

åpnet pakken og fant ut at det var 9800 pro 128mb :s

Tok meg enda 3 uker å få tilbake penger og heve kjøpet.

 

godt nok?

Lenke til kommentar

Databutikken.com/no er en seriøst og god nettbutikk, handlet der mange ganger. Ikke noen problemer. Dessuten alle kan gjøre feil. Komplett har også prestert å sende meg en komplett kopp og et skjermkort i stedet for minne jeg skulle ha. Første gangen fikk jeg skjermkortet (til 200 kr), andre gangen koppen og tredje gangen minne. Kan ikke bare si noe er dårlig på grunn av en liten feil. Handler da fortsatt hos komplett på grunn av det.

 

Tilbake til topicen. Har du tenkt å klokke prosessoren ville jeg heller bestilt dette minne; http://www.databutikken.com/no/default.php...512DDRCA400XLX2. Det litt dyrere, men bedre å klokke med. Tror ikke du får klokket prosessoren så bra med det minne du har valgt, men valget kommer selvsagt ann på hvor mye du skal bruke på pc.

Lenke til kommentar

Ihvertfall på epox kortene kan du stille forholdet mellom fsb og minnebussen. Du har ikke kjempe mange muligheter, men det hjelper langt hvis man har et minne i økonomiklassen. Se her. Hvis man er ute etter mest mulig ytelse for pengene er det ikke minnet man skal satse på. Heller skjermkort, hvis det er 3d ytelse, eller en bedre cpu-kjøler. Value minnet til corsair er stabilt, og gir god ytelse i forhold til prisen.

 

edit:linken ble feil

Endret av StigK
Lenke til kommentar
klar over at databutikken ikke selger H600B lenger???

 

Har visst gått ut av sortimentet, de selger et Arctic Cooling-kabinett istedet.

 

Jeg vet det ja, men jeg bestilte før det ble slutt på det :whistle: . Skjermkortet, prossessoren og høyttalerne jeg bestilte ble de også tom for dagen etter :tease: . Må si jeg hadde flaks med tidspunktet på bestillingen :p:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...