Gå til innhold

Half life 2 kun 299 hos elkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet
ok men spillet koster jo ikke 120nok hos elkjøp? sorry hvis jeg noober nå men skjønner ikke hvordan du har fått de summene.

prisen i dollar på den bronsje pakka tilsvarer ca 340nok ikke inkl mva pga at vi ikke er mva pliktige, vet ikke helt hvorfor.

http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=50808 <= sjekk! hl2 dikt!

Det blir 118 på elkjøp når frakten er regnet med og det koster 49.95$ på steam noe som blir 120 etter dagens kurser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ok men spillet koster jo ikke 120nok hos elkjøp? sorry hvis jeg noober nå men skjønner ikke hvordan du har fått de summene.

prisen i dollar på den bronsje pakka tilsvarer ca 340nok ikke inkl mva pga at vi ikke er mva pliktige, vet ikke helt hvorfor.

Det blir 118 på elkjøp når frakten er regnet med og det koster 49.95$ på steam noe som blir 120 etter dagens kurser.

Nei? 49.95$ = ca 334kr. (gange 6.7)

Skrevet
Vice Post:#8 Skrevet: 13/11/2004 : 12:04 

Hmm, kanskje jeg skal kjøpe det likevel da...Hadde i utgangspunktet tenkt å boikotte det pga. latterlig tvangsregistering i Steam. Får bruke helga til å vurdere saken igjen 

måtte nesten gjøre det samme..... ;)

Skrevet (endret)
Det er 18årsgrense, jeg har sett coverene som er sendt til butikkene.

Hehe, det hadde jo vært kongebra...

Ser for meg følgende skjer:

Gamerboi: "Hei, jeg skal kjøpe detta spillet. (Holder HL2 pakken opp)."

Selger: "Det spillet der er det 18-års aldersgrense på. Få se legitimasjon."

Gamerboi: "Hæh? Faen.. jeg er jo ikke 18.."

Selger: "Synd for deg." :tease:

Endret av VinterUlv
Skrevet (endret)

Nei? 49.95$ = ca 334kr. (gange 6.7)

Dagens kurs på US $ er 6,3995 :p

Det er 18årsgrense, jeg har sett coverene som er sendt til butikkene.

Hehe, det hadde jo vært kongebra...

Ser for meg følgende skjer:

Gamerboi: "Hei, jeg skal kjøpe detta spillet. (Holder HL2 pakken opp)."

Selger: "Det spillet der er det 18-års aldersgrense på. Få se legitimasjon."

Gamerboi: "Hæh? Faen.. jeg er jo ikke 18.."

Selger: "Synd for deg." :tease:

Nice :!:

Endret av Pusur1993
Skrevet (endret)

Var på elkjøp i sandefjord i dag, tenkte jeg skulle prøve å lure meg til et hl2, men det gikk ikke, prøvde med unnskyldnigen at det er jo umulig å få spillt det før den 16..men det gikk dessverre ikke....Han tok fram coveret da..ble litt svett i skjorten da ja, for da virket det som om han skulle selge det til meg, hadde håpet på å få snakke med en gammal dame som ikke visste hva hun gjorde. Så jeg kjøpte american history X og gikk hjem, litt skuffet. Prisen så ut til å være 299,-, ihvertfall det som stod på maskinen når han søkte etter det.

Endret av Lord_Linus
Skrevet

jeg har lyst på den spillversjonen som det følger med t-skjorte i. den skal jeg grave ned i en kiste og ta på meg om ca. 20 - 30 år. :w00t:

Epz.

Skrevet

er det noen som vet butikkprisen hos elkjøp?mye mer enn 299?

Er det vits for meg å kjøpe det når jeg sitter med en pensjonist pc?

amd 1.4,256,G-force 3 ti500?

Mvh

Daisy Chain

Skrevet (endret)

Er det noen s om vet sikkert om HL2 kommer til å kost 299 på el-kjøp.

Uansett koster det bare litt over 300 på amazon

Edit:Litt sent ute med denne

Endret av DezTruckTor
Skrevet

Takker til deg zoid! Men klarer pc'n min og kjøre det?klart ikke ting på max,men helst da i 1024x768...

Anyone?stoler ikke på den gameadvisor testen. Noen med tilsvarende som spiller cs-s f.eks?

Mvh

Daisy Chain

Skrevet
Takker til deg zoid! Men klarer pc'n min og kjøre det?klart ikke ting på max,men helst da i 1024x768...

Anyone?stoler ikke på den gameadvisor testen. Noen med tilsvarende som spiller cs-s f.eks?

Mvh

Daisy Chain

tviler :(

Skrevet

Mvh

Daisy Chain

Tror det skal gå greit, jeg spiller CS:S på skolemaskinen som har ett GeForce 2 MX skjermkort og 2500+ Barton CPU uten problemer.

CS:S krever vel omtrent det samme som HL2?

Skrevet

Nå bestilte jeg det jo just online :roll:

Så dette er bare et salgsttriks altså :blush:

Prisen gjelder kun ved kjøp på internett! Release 16.11! Forhåndsbestill nå! Ta på deg rollen som Gordon Freeman og redd verden fra undergang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...