Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med nettverk, router type D-link DI 514

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt forrige uke opp et hjemmenettverk bestående av min stasjonære datamaskin og en laptop med innebyget trådløst nettverkskort.

ADSL-linjen min er fra Telenor og jeg har et Nokia ADSL modem. I tillegg kjøpte jeg en D-Link DI 514 Wireless router. Koblet ganske enkelt opp dette og det fungerte fint, inntil for et par dager siden.

Alt er koblet riktig, men det er bare den trådløse linjen som blir koblet til internett. Når jeg prøver på den stasjonære kommer det bare opp "koble til med standarkoblings-boksen". Prøver å koble til, men virker ikke.

Da alt virket, ble jeg tilkoblet automatisk og trengte ikke å logge inn med brukernavn og passord.

Har forsøkt å søke hjelp på www.d-link.com 's tech support, men har ikke kommet noen vei.

Noen her som kan hjelpe meg?

På forhånd takk,

Sindre

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alt er koblet riktig, men det er bare den trådløse linjen som blir koblet til internett. Når jeg prøver på den stasjonære kommer det bare opp "koble til med standarkoblings-boksen". Prøver å koble til, men virker ikke.

I IE gå på verktøy > Alternativer for internett > fanen tilkoblinger > og kryss av og alsri slå et nummer. Du kan med fordel avinnstallere Online sin programvare i og med denne vil i endel tilfeller endre dette tilbake.

Skrevet

I IE gå på verktøy > Alternativer for internett > fanen tilkoblinger > og kryss av og alsri slå et nummer. Du kan med fordel avinnstallere Online sin programvare i og med denne vil i endel tilfeller endre dette tilbake.

Takk, men jeg fikset det ;) Var et mac-filter som bare tillot laptopen tilgang til internett.

Sindre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...