Zo9X Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Meget vitts å skryte av det visst det er låst, da er jo hele vittsen borte Må si dette var en useriøst og meget unødvendig post
hasuwest Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Har sett alle de bildene der før, på en tysk nettside, bare så det er sagt Tilfeldigvis så hadde de tyske folka også tatt et screenshot med hw.no i bakgrunnen? Det kan jo være redigert, men unansett. Fett å ha spillet originalt før de fleste andre, med cover vel og merke.
Kasp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Har sett alle de bildene der før, på en tysk nettside, bare så det er sagt Tilfeldigvis så hadde de tyske folka også tatt et screenshot med hw.no i bakgrunnen? Det kan jo være redigert, men unansett. Fett å ha spillet originalt før de fleste andre, med cover vel og merke. Hehe, kan godt hende at det er redigert eller at det er ekte. Men så akkurat det samme på en tysk siden (har ikke link) Skjønner heller ikke vitsen med å lage en tråd om dette, da er mange andre her som har fått tak i det, dog låst versjon..
gobyfly Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hvordan ver det med denne registreringa for å instalere ? Hvilke spørsmål måtte du svare på osv... ?
Sagacious Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Men dette må være første gang i historien at du kan kjøpe et spill i butikken, men får ikke lov å spille det.... før det har gått noen dager. Kjipt Njaal
Stig_W Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 ' date='13/11/2004 : 05:46'] Men dette må være første gang i historien at du kan kjøpe et spill i butikken, men får ikke lov å spille det.... før det har gått noen dager. Kjipt Njaal Poenget her er at du kan egentlig IKKE kjøpe det i butikkene enda. Happy Camper har i bunn og i grunn skaffa seg spillet på ulovlig vis.
razh0r Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 ,13/11/2004 : 05:46] Men dette må være første gang i historien at du kan kjøpe et spill i butikken, men får ikke lov å spille det.... før det har gått noen dager. Kjipt Njaal Poenget her er at du kan egentlig IKKE kjøpe det i butikkene enda. Happy Camper har i bunn og i grunn skaffa seg spillet på ulovlig vis. Når ble det ulovlig å kjøpe et spill i butikken? Jeg vil si at det er butikkjeden som har gjort noe ulovlig.
Stig_W Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 ,13/11/2004 : 05:46] Men dette må være første gang i historien at du kan kjøpe et spill i butikken, men får ikke lov å spille det.... før det har gått noen dager. Kjipt Njaal Poenget her er at du kan egentlig IKKE kjøpe det i butikkene enda. Happy Camper har i bunn og i grunn skaffa seg spillet på ulovlig vis. Når ble det ulovlig å kjøpe et spill i butikken? Jeg vil si at det er butikkjeden som har gjort noe ulovlig. Jepp.
wolf5 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Har det noe å si? Så lenge spillet ikke kan spilles før release dato vil jeg si at ikke noe ulovlig er gjort. Kan tippe at spillet er kryptert på CD'ene og? Dvs at dekryptering ikke skjer før release. Dermed er det 100% umulig for spillcrackerne å release en cracket kopi før release når spillet blir dekryptert for alle. Synes det er stilig hva Valve har gjort angående det der. Lurer på om det blir en vanskelig nøtt for crackerne å fikse. Jeg har betalt for spillet på Steam og har alle dataene lokalt. Så for meg er det bare til å vente :-) Har jo Counterstrike Source i mellomtiden...
Dr.Peedee Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hva er det med folk? Gledesdrepere. Fyren er bare litt happy over å ha esken med innholdet i osv... Dette er jo et spill det har vært snakket om siden half life 1 kom ut nesten. Og så sitter han der med et cover, en DVD plate, manual osv noen dager før de fleste andre... og lettere gledesrus poster han noen bilder. Hva er galt med det da? Hva er en unødvendig post her på forumet? I følge samboeren min så er de fleste av postene her unødvendige da hun synes de fleste dataspill er kjedelig. (Kanskje HL2 kan overbevise henne motsatt...får se). Så hva er en nødvendig post her? ... Kjære vene. For meg var den veldig nødvendig post av den grunna at jeg kjente at jeg begynte å glede meg enda mere til det spillet. Jeg kommer hit på forumet for å få hjelp når ting ikke virker, evt hjelpe andre eller bare bli underholdt. Spill er og blir underholdning åkke som i mine øyne. Så... gi gutten litt slækk'a. Jeg er faktisk litt misunnelig. Jeg har hverken esken eller datafiler på harddisken ennå. Skulle gjerne hatt det så jeg var klar til tirsdag'n. Dr.Peedee - ta dere en pille og ro dere ned.
Ravn Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Siden dette er en skrytepost må jeg få lov til å skryte av at jeg får HL2 gratis, direkte tilsendt fra Vivendi Me 2
GoldlaXiE Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hva er det med folk? Gledesdrepere. Fyren er bare litt happy over å ha esken med innholdet i osv... Dette er jo et spill det har vært snakket om siden half life 1 kom ut nesten. Og så sitter han der med et cover, en DVD plate, manual osv noen dager før de fleste andre... og lettere gledesrus poster han noen bilder. Hva er galt med det da? Hva er en unødvendig post her på forumet? I følge samboeren min så er de fleste av postene her unødvendige da hun synes de fleste dataspill er kjedelig. (Kanskje HL2 kan overbevise henne motsatt...får se). Så hva er en nødvendig post her? ... Kjære vene. For meg var den veldig nødvendig post av den grunna at jeg kjente at jeg begynte å glede meg enda mere til det spillet. Jeg kommer hit på forumet for å få hjelp når ting ikke virker, evt hjelpe andre eller bare bli underholdt. Spill er og blir underholdning åkke som i mine øyne. Så... gi gutten litt slækk'a. Jeg er faktisk litt misunnelig. Jeg har hverken esken eller datafiler på harddisken ennå. Skulle gjerne hatt det så jeg var klar til tirsdag'n. Dr.Peedee - ta dere en pille og ro dere ned. Poenget er at det var en post om dette fra før.. og se på topicen.. det har ikke du? Hvordan kan han vite det?
Dr.Peedee Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 - Poenget er at det var en post om dette fra før.. og se på topicen.. det har ikke du? Hvordan kan han vite det? Joda, men poenget mitt var egentlig bare.. hva så? Hva er en nødvendig post på et underholdsningsforum? De som syntes det var så unødvendig burde jo ikke svare tilbake med like "unødvendige" poster om at det var unødvendig osv... "Hvordan kan han vite det?" osv... kjære vene da. Man kan jo plukke fra hverandre svært mange poster her på forumet og si at de ikke stemmer osv... Åkke som, back on track. Gleder meg til HL2.. spes etter at jeg synes Halo2 var litt skuffende på xbox. Dr.Peedee
TCi Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Kan ikke en moderator flytte denne til Half Life forumet og lage denne til den "offisielle" Jeg har Half Life 2 tråden. Så slipper vi 1000 tråder om dette.
Uxzuigal Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 jeg har også HL2, i Steam. Jeg kan ikke spille det, du kan ikke spille det. Jeg ønsket ikke å ha coveret, så på hvilke måter har du det bedre enn meg? Edit: Forresten er du ikke engang den første på dette forumet som har spillet i eska Vi har det bedre, vi slipper å bruke plass på et cover
Vice Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 jeg har også HL2, i Steam. Jeg kan ikke spille det, du kan ikke spille det. Jeg ønsket ikke å ha coveret, så på hvilke måter har du det bedre enn meg? Edit: Forresten er du ikke engang den første på dette forumet som har spillet i eska Vi har det bedre, vi slipper å bruke plass på et cover Bah, altså like mye som man får med en simpel piratkopi
alfabanan Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Hva er det med folk? Gledesdrepere. Fyren er bare litt happy over å ha esken med innholdet i osv... Dette er jo et spill det har vært snakket om siden half life 1 kom ut nesten. Og så sitter han der med et cover, en DVD plate, manual osv noen dager før de fleste andre... og lettere gledesrus poster han noen bilder. Hva er galt med det da? Hva er en unødvendig post her på forumet? I følge samboeren min så er de fleste av postene her unødvendige da hun synes de fleste dataspill er kjedelig. (Kanskje HL2 kan overbevise henne motsatt...får se). Så hva er en nødvendig post her? ... Kjære vene. For meg var den veldig nødvendig post av den grunna at jeg kjente at jeg begynte å glede meg enda mere til det spillet. Jeg kommer hit på forumet for å få hjelp når ting ikke virker, evt hjelpe andre eller bare bli underholdt. Spill er og blir underholdning åkke som i mine øyne. Så... gi gutten litt slækk'a. Jeg er faktisk litt misunnelig. Jeg har hverken esken eller datafiler på harddisken ennå. Skulle gjerne hatt det så jeg var klar til tirsdag'n. Dr.Peedee - ta dere en pille og ro dere ned. Poenget er at det var en post om dette fra før.. og se på topicen.. det har ikke du? Hvordan kan han vite det? Hmm... enig.. er vel greit at han har spillet (som mange av oss andre har og).. men det er vel mer MÅTEN han sier det på som gjør at folk her blir litt hissige. Jeg tolker dette som ren pur ondskap... Endret 13. november 2004 av alfabanan
Dr.Peedee Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Pur ren ondskap?! Dæggern. Det hadde jeg ikke tenkt på. Han er vel medlem i Al-Qaida da kanskje og vil velte den vestlige verden rent emosjonelt tenker jeg. Han har sikkert brukt lang tid på å formulere det onde budskap for å gjøre oss så hissige. Dr.Peedee
GoldlaXiE Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) - Poenget er at det var en post om dette fra før.. og se på topicen.. det har ikke du? Hvordan kan han vite det? Joda, men poenget mitt var egentlig bare.. hva så? Hva er en nødvendig post på et underholdsningsforum? De som syntes det var så unødvendig burde jo ikke svare tilbake med like "unødvendige" poster om at det var unødvendig osv... "Hvordan kan han vite det?" osv... kjære vene da. Man kan jo plukke fra hverandre svært mange poster her på forumet og si at de ikke stemmer osv... Åkke som, back on track. Gleder meg til HL2.. spes etter at jeg synes Halo2 var litt skuffende på xbox. Dr.Peedee Joa.. Var Halo 2 skuffende??? Jeg som har bestilt det og alt... Jaja.. men det skal vi uansett ikke diskutere her.. Gleder meg sinnsykt til Tirsdag.. er utroolig spent! Har utrolig mange spill å spille akkuratt nå, men etter tirsdag får alle de andre spillene vente.. FM2005,NFSU2,Fifa2005,Flatout,Top Spin,Halo 2 Hehe.. Tråden bør noke flyttes til HL forumet jaa.. Edit: Skriveleifer.. Edit2: Hva i ***** skjedde med quotinga? Endret 13. november 2004 av Gullegutt
alfabanan Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Pur ren ondskap?! Dæggern. Det hadde jeg ikke tenkt på. Han er vel medlem i Al-Qaida da kanskje og vil velte den vestlige verden rent emosjonelt tenker jeg. Han har sikkert brukt lang tid på å formulere det onde budskap for å gjøre oss så hissige. Dr.Peedee haha... jaa... er enig der. Tror muligens at han er med i hva Bush kaller for Axis of Evil og. Skulle ikke forundre meg det! hahaha... var litt ironisk ment da. Håper ikke at han tok seg nær av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå