Gå til innhold

Hvis du kunne lage din drømmemobil.


Dinsdale

Anbefalte innlegg

La oss tenke oss at SE, Nokia, LG, Siemens, Motorola, Samsung, Kyocera, Qtek, Vertu+++ legger all sin kompetanse i en bygning for din skyld. Deretter ringer de og sier som følger:

 

"Hei ***, nå har vi samlet all verdens mobilkompetanse på et sted, og vi lurte på om du ville komme å lage din drømmemobil. Denne får du selvsagt, og du kan velge om den skal masseproduseres. "

 

Hva blir resultatet ditt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville hatt d500 med minnekort..

 

d500 har bedre kamera og skjerm en s700i..(selv om s700 har større skjerm da ;) .. Hvordan vet du forresten at det er så mange som har bedre skjerm enn d500?.. og det er jo en mobil med 5mp kamera så den har vel bedre kamera.. men vi må jo være reele.. jeg ville ikke hatt et sånt kamera på mob'n..

 

Fortell meg hvilken mobil som er bedre enn d500 på kamera og skjerm?..

Endret av Silent Copper
Lenke til kommentar
Jeg ville hatt d500 med minnekort..

 

d500 har bedre kamera og skjerm en s700i..(selv om s700 har større skjerm da ;) .. Hvordan vet du forresten at det er så mange som har bedre skjerm enn d500?.. og det er jo en mobil med 5mp kamera så den har vel bedre kamera.. men vi må jo være reele.. jeg ville ikke hatt et sånt kamera på mob'n..

 

Fortell meg hvilken mobil som er bedre enn d500 på kamera og skjerm?..

Hvis du har sett D500 testen på mobile-review så er ikke akkuratt D500 sin skjerm imponerende! Og det finnes ingen store sammenligninger av D500 og S700i.

Det finnes sikkert ti-talls kanskje hundrevis av mobiler som har bedre skjerm enn D500, blandt annet: SE S700i, Sharp GX30, SE V800(har ca. lik skjerm som D500), Samsung SCH-S250, Samsung SPH-2300, Sharp SH900i, Casio A5403CA, Sony Ericsson DoCoMo SO505i + sikkert MANGE flere som ikke jeg har hørt om :)

 

Og hva er det som er så spesielt med D500? Eneste spesielle tingen den har er et 1,3 MP kamera. 176x220 pixels skjermer har vært på markedet lenge!

 

EDIT: skriveleif

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar
Vi har allerede en post om det samme.

 

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...hl=drømme+mobil

 

Som skrevet der: En mobil med god skjerm, godt kamera og ellers bra..

Tenkte meg det. Men jeg ville lage en tråd der man er mer spesifikk enn:

Bra skjerm og godt kamera

 

Det finnes så mange fantaikere her inne så da tenkte jeg at mange hadde sin mobil i hodet med fulle specs og hele pakken.

 

Min kommer etterhvert.....

Lenke til kommentar

LG T5100's design, større ytterskjerm (128x128 piksler, 65,000 farger), større inneskjerm (320x240 piksler, 256,000 farger), bluetooth, minnekort og det hadde vært evig kult med sånn automatisk åpne/lukke funksjon ala Samsung P510! Kameraet på 1,3 mefgapiksler kan bare være, bruker det sikkert ikke så mye.

 

Det er min drømmetelefon! :love:

 

*Dragon* : Det finnes folk som tenker mer på design enn på skjerm og kamera.

Tror de fleste har tatt hintet; at du faktisk har din drømetelefon... ;)

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar
Og hva er det som er så spesielt med D500? Eneste spesielle tingen den har er et 1,3 MP kamera. 176x220 pixels skjermer har vært på markedet i mange år!

Jeg syns den er innmari rå.. og den har det som trengs.. samme grunnsom du velger din tenker jeg..

er ikke noe spessilet med s700i heller da...

 

og mr. fungus(mannen som mener s700i er revlusjonerende :p) jeg får snart min drømme mob :love::w00t::dribble:

Endret av Silent Copper
Lenke til kommentar

Min drømmemobil:

 

S700i sitt design, Trykkfølsom VGA skjerm med alle farger som finnes :p , 10 MP kamera med autofokus og optisk zoom, Et 1,3 MP kamera på forsiden sånn at man kan ha videosamtaler , Symbian med S700i sine ikoner, Harddisk med 2 GB, Memory Stick Duo Pro og alle andre funksjoner som blåtann, IR, GPRS, 3G, Edge + alt mulig annet :D

Lenke til kommentar

Ooohh... Vanskelig spørsmål... Da ville jeg i hvertfall hatt kamskjell med samsunglook. Høyoppløst skjerm med nokiamenyoppsett, VGA-kamera, svart utseende, 50mb minnne, med alternativ til minnekort, infrarød, blåtann.... tja...

Lenke til kommentar

Utseenet til D500, skjermen og kameraet til gx30, mp3spilleren til Motorola, minnekort leser som tar ALLE minnekort, menyene til en av de nye SE telefonene, en blanding av funsjonene til 7610&p910 og kvaliteten til samsung.

 

Og den skulle blitt laget i et eksklusivt opplag på 5mobiler, 3 til meg og 2 til min beste venn joku, en backup og en julegave :p

 

nå ble jeg litt tent... :blush::dribble:

10hi :p

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar

Skal vi se.. likte den derre med brusautomat og dsl ++

 

Jeg ville hatt 1 fhon som kunne skilte med en inn og utlinje på 8mb, :yes:

 

Da hadde muligheter for streaming av film, tv vært der og vært trådløs :w00t:!!

 

På telefonen skulle det vært en prosjektor som var like lyssterk som en pc skjerm, denne er selvfølgelig justerbar i lengde og bredde fra 1cm til 100m. telefonen kan kaste bilde fra 100 m avstand, ennå like skarp!

 

Kamera og fotodelen : Det er nok om det justeres opp til ca 3mpx. , kamera kommer også til og bli forbudt diverse steder ganske snart, så der det ikke er tillat med kamera, blir dette styrt av sattelitter og inn på gps enheten som sitter i telefonen, og funksjonen blir midlertidig deaktivert :cool:

 

Trådløs overføring: wtf is bluetooth? 10-100m. Det måtte blitt bygd et grensesnitt som fungerte like godt på wifi\wlan. deretter enheter som støttet disse (feks. hf, printere, etc.

 

Batteriet skulle gått på sollys (lading er kjedelig)

 

tastatur: vanlig nummerisk, men man har valget mellom det og folde et fullt qwerty tastatur på feks. pulten. dette er bare bilde, ikke fysisk tastatur :cool:

 

Skjerm: SE lager gode nok skjermer.

 

Størrelse og design:

Jeg liker S65, så det kunne blitt putta inn her :) med litt mer kvalitetsfølelse og SE layout.

 

Det er trådløs multimedia det :w00t:

 

Herligheten skulle kosta subsidiert 1.- for folket, men gratis demo til meg seff :thumbup:

 

 

Noen som er med ut i garasjen og snekre?

Lenke til kommentar
Samsung D500`s kamera og skjerm!

Hvorfor det? det finnes mange mobiler med bedre skjerm og kamera enn D500.

Nevn alle mobilene da.... Dessuten, dette er en tråd som omhandler MIN drømmemobil.

Og forresten;

 

Jeg er gått grådig lei av at du rakker ned på ALT som det ikke står "SE" forran..

 

Alt som ikke er SE er visst dårlig for deg, SE sine modeller er bedre en alt annet..

 

D500 sin skjerm er en av de beste skjermene på markedet, les amobil.no`s artikkel!

 

Beklager Off-Topic, men jeg må få det ut..

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...