Gå til innhold

Konfabulator - hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Jeg synes det var stilig, men etter noen minutter bruk forsto jeg at dette var dårlige greier.

 

Jeg er stor fan av "Windows+D", og da forsvinner Widgetsene, med mindre du har stilt inn at de skal være "on top" (always).

 

Da kan de fort bli problem, som nå, når jeg leser på HW.no og slikt.

 

F8 kan man jo trykke for å få alle frem, men det synes jeg ble litt teit.

 

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foretrekker Samurize, men Konfabulator er mer brukervennlig og enklere, så det er sikkert mange som liker den bedre. Alltid kjekt med programmer som kan gjøre hverdagen litt lettere :p

 

Hehe, ja Win+D kan være plagsom noen ganger. Den er kanskje litt FOR bra :) Selv Samurize config'er forsvinner da.

Lenke til kommentar

Funker fint med win+m istedet for win+d... så det er vel bare å venne seg på det da...

 

De skal ordne det slik at widgetsene klistrer seg til destkop i neste versjon leste jeg på forumet deres... så da bli det greit å bruke win+d igjen!

 

Ellers... som jeg også har nevnt i destkop mod tråden... er det noen som veit hvorfor det tv-scriptet som viser "dagens tv-programmer" ikke funker? Får ikke oppdatert det og det står bare "ingen programmer før imorgen" ... det har det stått i to dager nå...

 

Og ja, jeg bruker NorskTV4_1_1_1... var en som sa at det skulle fikse problemet, men nei... det fikset ikke særlig mye... (det er det scriptet jeg har brukt i 2 dager nå..)

 

Sorry at jeg maser om detta, men jeg syntes det scriptet var sinnsykt bra når det funka... også kan jeg ikke særlig mye om programmering til samurize... så derfor maser jeg litt da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...