Gå til innhold

Da bestilte jeg endelig mitt nye skjermkort!


-sealiNe-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

 

Jeg har nettop bestilt Sapphire Radeon X800XT 256MB Vivo er dette noe å angre på?

 

Er det bortkasting av penger hva mener dere? Skal jeg holde bestilingen eller slette ordren?  :ermm:

Ja, dette er bortkastede penger.

 

(Siden du ikke sier hva du bruker datamaskinen legger jeg til forutsetning at du bruker den til kontorapplikasjoner :dontgetit: )

Jeg skal bruke den til gaming sånn som de fleste i dette forumet skal bruke pcen til :p Dessuten skal jeg bygge meg 1 helt ny pc :love:

Lenke til kommentar
4450 kr var litt for et X800XT kort fra sapphire, tror pcutstyr.no selger det samme kortet for 3750 kr ellno, men det er ikke på lager på lenge. Tror de får inn X800XT PE også for 4000 kr en gang i desember (03.12).

jeg hadde selv tenkt å bestille korte fra PCUTSTYR men datoen var for lang! Pluss den datoen er aldri sikker :no:

Lenke til kommentar

Spiller; Far Cry, Doom3, Unreal Turnament 2k4, ToCa Race driver 2 m.m.. Alle spilla flyter glatt.. :)

 

Specs:

AMD Athlon XP 2500+ @ 2000 MHz (11 x 182)

DFI LANParty NFII Ultra (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio, LAN, IEEE-1394)

nVIDIA nForce2 Ultra 400

System Memory 2048 MB (DDR SDRAM) Corsair XMS

Creative EMU10K1 SB Live! Audio Processor

Lenke til kommentar
Spiller; Far Cry, Doom3, Unreal Turnament 2k4, ToCa Race driver 2 m.m.. Alle spilla flyter glatt.. :)

 

Specs:

AMD Athlon XP 2500+ @ 2000 MHz (11 x 182)

DFI LANParty NFII Ultra  (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio, LAN, IEEE-1394)

nVIDIA nForce2 Ultra 400

System Memory 2048 MB  (DDR SDRAM) Corsair XMS

Creative EMU10K1 SB Live! Audio Processor

ikke ta dette på feil måte men, hvorfor så bra ram å så lite oc?? (lave timings??)

Endret av clue
Lenke til kommentar
Spiller; Far Cry, Doom3, Unreal Turnament 2k4, ToCa Race driver 2 m.m.. Alle spilla flyter glatt.. :)

 

Specs:

AMD Athlon XP 2500+ @ 2000 MHz (11 x 182)

DFI LANParty NFII Ultra (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio, LAN, IEEE-1394)

nVIDIA nForce2 Ultra 400

System Memory 2048 MB (DDR SDRAM) Corsair XMS

Creative EMU10K1 SB Live! Audio Processor

Hmmmm! Nå ble jeg skikkelig inponert nå gleder jeg meg skikkelig :!:

 

Som regel gleder jeg meg mest til World of warccraft kommer og selfølgelig:::::::::::::::::::::::::::::::::::::: HALF-LIFE 2 ::::::::::::::::::::::::

 

:D

 

Pen pc :love:

Lenke til kommentar
x800xt kort er et veldig bra kort :thumbup:

Syns ikke du har gjort en dårlig bestilling. Prisen er grei syns jeg, må regne med å gi litt for high-end kort...

Alle spillene jeg har testa har funka fett for meg :D

Spiller stort sett Call of Duty og Diablo2 da ............ :blush:

Hehe ok! Ennda 1 positiv ting om kortet! :yes: hehe litt overgamle spill du spiller jeg spilte selv DIABLO2 før men det ble kjedelig til slutt! Men da stakk jeg og la meg snx :thumbup::xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...