The Stig Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hehe, etter å ha gått gjennom San Andreas for et par uker siden begynner jeg å bli litt lei... Men jeg har enda ikke greid og finne den bilen du skal bruke til innbrud, noen som vet hvor den er? Et annet lite spørsmål, noen som vet hvor man finner "hovercrafts"?
Gromle Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Innbruddsbilen står parkert rett over gata fra den gymmen som i nærheten av CJs hus.
gobyfly Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Er det kun 1 by vi kan bedrive "røveri" ? Jeg fant den ved CJ`s hus , men ingen i andre byer... Kjører de ikke tilfeldig rundt i gatene heller ?
The Stig Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Joda, den var nesten der Gromle sa den var... Men "hovercraft" leiter jeg enda etter...?
mbskywalker Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 jeg har funnet to. en i bayside marina (helt nord-vest) og en i valle ocultado (vest for flyskolen)
The Stig Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Hmm, fant båtskolen der (takk for det!) men ikke noe hovercraft, skal se i Valle nå.
The Stig Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 (endret) Joda, men det må være den i svart for at du skal ta sub-missionet "burglar". Endret 11. november 2004 av Stikk-kont@kten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå