hallyboy Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg skjønte litt mer nå... men jeg lurer på... etter jeg får 100% fullførelse på gangwar... slipper jeg å bli angripet senere da? Endret 10. november 2004 av hallyboy
bzzlink Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 nope, har ikke testa det sjøl, men leste det i en hint ting. At du fortsatt blir angrepet fra tid til annen.
FuJJi Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 nope, har ikke testa det sjøl, men leste det i en hint ting. At du fortsatt blir angrepet fra tid til annen. Det blir du ikke....jeg har 100% å du blir ikke angripet da
hallyboy Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Jeg mangler et omeråde for å få 100%... Los santos vagos som er igjen, ballas er borte
Luchy Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Har bare igjen det gule området. prøver å få full skill på alle våpnene
pcverden Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Vist dere lurer på hvor det siste området til Los Vagos er så er det opp til toppen på kartet til venstre side. Havnen som ligger over bruen som går fra San Fierro og rett opp. Lettet en god stund etter den selv, men fant den ikke. Og har du 100% blir du ikke angripet fordi det er ingen som kan angripe deg
Wooho Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) Hva er vitsen med å overta hele området. Er jo helt forgjeves jo. Etter å ha kommet ut på landet så blir det slutt på overtagelse av områder. Alt blir annulert uansett! Endret 17. november 2004 av Wooho
Gromit Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Du skal tilbake en gang.. så ja i begynnelsen lønner det seg ikke i det hele tatt.. men når du er tilbake så lønner det seg noe sjukt..
Mr. Candyman Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Noen sa at man kunne se disse områdene på kartet. Det gjør ikke jeg. Hvordan tar det seg ut? Skjønner ikke hvordan jeg kan se hvor de forskjellige gjengene er. Jeg har bare kjørt rundtom, så jeg vet jo sånn ca. hvor de andre gjengene har områdene sine, men jeg kan ikke se det på kartet!
Newt32 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hva er vitsen med å overta hele området. Er jo helt forgjeves jo. Etter å ha kommet ut på landet så blir det slutt på overtagelse av områder. Alt blir annulert uansett! Som sagt: Du får mer penger og respekt. I tilegg får du bra med weaponskill. Så det er smart å ta over litt områder før du tar siste oppdraget på Los Santos.
skoTner Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Så det er smart å ta over litt områder før du tar siste oppdraget på Los Santos. Hva ER siste oppdrag på Los Santos? ... når kommer jeg til ny by? Synes jeg har gjennomført en million missions uten at noen av andre byene åpner seg
Rookie_NO Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Så det er smart å ta over litt områder før du tar siste oppdraget på Los Santos. Hva ER siste oppdrag på Los Santos? ... når kommer jeg til ny by? Synes jeg har gjennomført en million missions uten at noen av andre byene åpner seg "Green Sabre" heter det. Du må ta ferdig alle Sweet, Big Smoke, Ryder, OG Loc og C.R.A.S.H. missionene. Da dukker det opp en ny Sweet mission, dette missionet kan man si er delt i to. Det første heter "Reuniting the families", det andre heter altså "Green Sabre" og er det missionet som tar deg ut på landet (Badlands). Du skal tilbake en gang.. så ja i begynnelsen lønner det seg ikke i det hele tatt.. men når du er tilbake så lønner det seg noe sjukt.. Hvordan lønner seg? Man beholder jo ikke områdene man har tatt over? Er dette annerledes hvis man har alle områdene når man forlater LS?
Mr. Candyman Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Nå er jeg veldig spent her.....har lyst å ta over alle områdene.... Kan noen forklare meg hvordan? Er det bare å leite opp andre gjengmedlemmer og kverke de, eller må man gjøre dette i missions. Og i tilfelle at jeg bare skal kjøre rundt og skyte de jeg ser som er med i andre gjenger, kan jeg se hvor de er på kartet i spillet? Takk for eventuelle oppklaringer.... Hilsen Undrende!!!
Newt32 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) [quote name='Mr. Candyman' date='19/11/2004 : 13:00'] Nå er jeg veldig spent her.....har lyst å ta over alle områdene.... Kan noen forklare meg hvordan? Er det bare å leite opp andre gjengmedlemmer og kverke de, eller må man gjøre dette i missions. Og i tilfelle at jeg bare skal kjøre rundt og skyte de jeg ser som er med i andre gjenger, kan jeg se hvor de er på kartet i spillet? Takk for eventuelle oppklaringer.... Hilsen Undrende!!! [/quote] Hvis du er på Los Santos. Og ikke har kommet lengere en missionet "Reuniting the families". Så må du ha kommet så langt at du kan ta over områder, eller "hoods" som det heter. Etter du har tatt det oppdraget, blir mesteparten av Los Santos delt opp i fargekoder (Som du kan se på kartet). Gul, lilla og grønn. Grønn er dine områder, lilla er Ballas sine områder og gul er "de gule" sine områder. Som jeg ikke husker navnet på. I vert fall, hvis du skal ta over et område, må du lete etter gang-members nert et farget område, utenom grønn. Drep en gjeng med 3 eller flere, så kan det hende det kommer opp en beskjed om at du har startet en "Gang War". Da vil hele området du befinner deg i bli tømt for biler og andre sevile mennesker. Det vil komme tre puljer av gang-members. Når du har drept alle, er hoodet ditt! Det var det! Satt på skoln å kjedet meg når jeg skrev dette. Bra tidsfordriv. Endret 19. november 2004 av Newt32
Gromit Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Nå er jeg veldig spent her.....har lyst å ta over alle områdene.... Kan noen forklare meg hvordan? Er det bare å leite opp andre gjengmedlemmer og kverke de, eller må man gjøre dette i missions. Og i tilfelle at jeg bare skal kjøre rundt og skyte de jeg ser som er med i andre gjenger, kan jeg se hvor de er på kartet i spillet? Takk for eventuelle oppklaringer.... Hilsen Undrende!!! Som sagt. Hvis du ikke har kommet deg til San Fierro enda så mister du alle hoods når du kommer dit. så må du krige deg tilbake når du endelig kommer tilbake til Los Santos etter et uttall missions. Derfor lønner det seg ikke før du drar tilbake til Los Santos. Dessuten er du som regel hitman på AK47 og M4A1 når du er tilbake i Los Santos så da går gangwar easy peasy.
Mr. Candyman Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Takker for to veldig bra og oppklarende svar. Gleder meg. Får dessverre ikke så mye tid til spillet. Er bare ca 10%. Gjorde dansingen på beachen før jeg traff puten igår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå