Gå til innhold

Logitech Z 5500? eller Creative megaworks 5.1?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hello! Jeg lurer jo på Hvilket av disse to annleggene jeg burde kjøpe? Creative har gratis frakt fra sin hjemme side www.creative.com og da koster det bare 2300kr. Mens logitech kommer på rundt 3000kr blankt med frakt! Og er det store forskjeller ? Har Megaworks innegyde dekoder?? :D Synes kanskje Logitech frister litt mer! men ca 700kr forskjell, og er det vert det?

Endret av siemensboy
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er det så mye?

mva 24%

EDIT: men du kan be om å få det tollfritt fra det landet du kjøper det fra, men kan hende du må betale fullpris også hente "mva-pengene" i tollen i det landet.

Endret av datating
Skrevet

Jeg har Logitec Z-680, det er sinnsykt god lyd i de og du får lett 2 stk sure foreldrer av de og ja det er med dekoder:D

Ville gått for Z-5500 viss jeg var deg! Antar de er helt sinnsyke viss de er mye bedre enn Z-680 :D

Zo9X

Skrevet
har logitech megaworks 250d 2.1 innebygd dekoder? å hvis ikke hvor kan det fåes kjøpt og er det viktig?

Megaworks har ikke innebyde dekoder! Det kan kjøpes på www.creative.com og koster ca 1200kr!

Skrevet

Hvis Z-5500 har en ca lik lyd som Z-680 kan umulig være så stor forskjell.

Så mener jeg Megaworks har den klart beste lyden. Min mening med disse Z serien er at de har "for mye bass" rett og slett upresis lyd, slitsom diskant.

Megaworks er en langt bedre hifi lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...