Gå til innhold

Glocken skyter 30 skudd i sekundet :D


Anbefalte innlegg

Skulle spille pcw her om dagen, så klikka det helt for glocken, skjøt vel ca 2-3ganger fortere enn "B - 3 - 4" ECS eller hva den heter for noe.

 

Med andre ord, glocken var helt sinnsykt rå :grin: Legger ved et bilde, og lurer på om andre også har hatt superglock :p

 

EDIT: Var bare å holde nede skyteknappen, glock'n brukte ikke skudd heller, bare et skudd for hver gang jeg trykket inn skyteknappen, og det trengte jeg jo egentlig bare å gjøre en gang hver runde ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle spille pcw her om dagen, så klikka det helt for glocken, skjøt vel ca 2-3ganger fortere enn "B - 3 - 4" ECS eller hva den heter for noe.

 

Med andre ord, glocken var helt sinnsykt rå :grin: Legger ved et bilde, og lurer på om andre også har hatt superglock :p

 

EDIT: Var bare å holde nede skyteknappen, glock'n brukte ikke skudd heller, bare et skudd for hver gang jeg trykket inn skyteknappen, og det trengte jeg jo egentlig bare å gjøre en gang hver runde ;)

Akkurat det samme har skjedd med meg . bare at det var med deagel :!: :!:

Lenke til kommentar

dette har skjedd meg mange ganger også, det er bare en av alt for mange bugs i cs.

hvis du skriver interp 1 i console og skyter ett skudd med en pistol henger de seg opp, men du skyter bare ett skudd. som du sier selv så synker bare ammo nivået en hver gang du trykker. animasjonen henger seg opp :)

Lenke til kommentar
Du over her som møtte på en mega bug!? Er du sikker på at du ikke kom borti høyre musetast mens du trykte på venstre!! For da får du ca. 30 skudd i sekundet!!

Dummeste jeg har hørt.

Les tråden. De har allerede funnet ut at det er animasjonen som henger seg opp OG hva årsaken til det er.

Dessuten skyter msn 3 skudd hvis man burster, ikke 30.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...