Gå til innhold

We love trance


Nemesis86

Anbefalte innlegg

Det jeg liker med trance er at det har god bass!! Elsker å spille trance høyt med subben på :)

åja.. for det er så dritkult å høre på en bass som går sann:

Dunk! Dunk! dunk! Dunk! dunk! Dunk! Dunk! dunk! Dunk! dunk!

 

seriøst, det er jo ikke rytme, bare en beat!

Prøv å sett deg inn i en bil med 5000W i bagasjerommet du!!

Da skjønner du at "donkingen" er "dritkul"! :cool:

jeg er målløs

 

det værste som finnes er jo de idiotene som råner rundt med så mye bass at det høres ut som bilen rister fra hverandre.. bagasjelokket skranglende osv..

 

trance.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det fins faktisk en god del kul trance.. men problemet er bare det at når mainstream folk hører ordet "trance", tenker de med en gang på Ozone, alice deejay, dj sammy og all den andre kontroversielle driten, som spilles på radiooslo. Noe som jeg ikke en gang regner som musikk innenfor trance genre'n..

 

 

Er det ikke dette som kalles dance?

 

Uansett, må si at trance/techno/house/hardhouse/rave er bare best!

Tidy boys/tidy girls, paul maddox, gigi d'agostino, ferry corsten, armin van buuren, tiesto, paul van dyke, thunderdome... det blir bare ikke bedre!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

gigi d'agostino og ATB er jo greit.

men jeg snublet over noen sanger som jeg bare D.I.G.G.E.R! :love:

 

vet ikke helt hvilke gren de burde komme i men kan jo si navnene ;)

Beam Vs. Cyrus - Lifestyle (tar av litt uti sangen)

Lautsprecher - Omnibus (tror ikke ejg skrev artistnavnet rikti, men så er det heller ikke så lett :p)

Lenke til kommentar
Husker du scenen i "The fifth element", med den blå operadamen? Tanken på den scenen gir meg gåsehud. Det er tvilsomt at alt var ekte vokalarbeid.. men det var veldig futuristisk, og tanken på opara blandet med elektronisk musikk.. ohh gåsehud igjen.. :!:

Det er faktisk Sarah Brightman som synger :p

Lenke til kommentar

btw til dere svårne metal hardinger.. Om dere har hørt om Windir kan jeg fortelle dere at vokalisten (og skaperen av bandet) hørte faktisk veldig masse på trance, og laget en del trance selv. Om du sjekker ut Windir - The Spiritlord og hører godt etter helt på slutten så får du en trance avslutting av sangen, noe som høres faktisk utrolig bra ut.

Lenke til kommentar

Har nettopp lest gjennom tråden nå, og jeg må si til de som bare rakker ned på trance...

 

Liker dere ikke trance, hold dere unna denne tråden! Burde ikke være så veldig vanskelig...

 

Forresten, her er noen god-låter:

- Arrakis - Spice (In Trance We Trust 002)

- The sound of nature part 2 (husker ikke artist, er på Tunnel Trance Force 15)

- Megara har også mye bra

Lenke til kommentar
Det jeg liker med trance er at det har god bass!! Elsker å spille trance høyt med subben på :)

åja.. for det er så dritkult å høre på en bass som går sann:

Dunk! Dunk! dunk! Dunk! dunk! Dunk! Dunk! dunk! Dunk! dunk!

 

seriøst, det er jo ikke rytme, bare en beat!

Prøv å sett deg inn i en bil med 5000W i bagasjerommet du!!

Da skjønner du at "donkingen" er "dritkul"! :cool:

jeg er målløs

 

det værste som finnes er jo de idiotene som råner rundt med så mye bass at det høres ut som bilen rister fra hverandre.. bagasjelokket skranglende osv..

 

trance.jpg

Du er bare missunnelig på at du ikke kan sitte med sånt utstyr og kul musikk... Elsker trance og all elektronisk musikk. Går ikke rundt og sier til alle hva jeg hater og går spesielt ikke inn åp metalltråder og sier "I hate metall!" Dette er total mangel på respekt over hva andre folk liker. La dem få like det de liker. Tenk hvis alle skulle gått rundt og hørt på det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...