~sikka~ Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Hei. Jeg formaterte nettopp maskina, rotet til noe i registry så jeg måtte bare formatere til slutt. Jeg har nå installert win 2000 på nytt, men kan ikke komme på hvordan jeg kommer meg på nett. Alt er jo plugget i, rutern er plugget i veggen og i pc'n. Har ikke rørt kablene. Er det noen instillinger jeg må sette før jeg kan gå online? Husker aldri dette... -------------- fant ut av det... hadde brukt feil driver til nettkortet Endret 10. november 2004 av ~sikka~
Zeph Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Eventuelt hovudkortdrivarane dersom porten er integrert.
nomore Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Eventuelt hovudkortdrivarane dersom porten er integrert. tenker du på chipseth drivere? bør alltid installeres først... men som regel er det egne drivere for nettverkskort også...
~sikka~ Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Nei - trodde ikke jeg gjorde det forrige gang.... skal prøve å installere begge deler nå og se hvordan det går Takk = )
~sikka~ Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Står det i egenskaper for maskinvare (eller hva det nå heter) hvilket nettverkskort jeg har? Må hente ned driverne, det er nok et 3com kort, men husker ikke hvilket.
~sikka~ Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 K har installert begge driverne, men det funker fortsatt ikke Har restartet både maskina og rutern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå