Gå til innhold

Er Nokia 6610 klonet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, latterlig.... Nokia driter på draget igjen.

De har vel innsett at de ikke lenger kan basere sine inntekter på mobiler - for ingen kjøper jo de labre produktene deres lenger - så da er det vel greit å tjene pengene i rettssalen isteden? ;)

Skrevet (endret)

I artikkelen er det en feil.

Det står SE T630 og Nokia 3220, men det skal vel stå SE T630 og Nokia 6020?

Endret av kul_11
Skrevet
Sier bare:

Fra produsenten CHEA... Sikkert bare noe tull, men stod hvertfall inne på GSMArena

:)

jeg bare gjetter, men regner med at de må ha en slags lisens på nokia sitt design, eller noe.

De har plenty med modeller som er som snytt ut av nesa på nokia. De du viste er jo direkte kopier av 7210 og 8310 (ah, mimre:)).

Skrevet
Men har Siemens patent på en modell som aldri har blitt produsert?

man tar vel ikke patent på design på mobiler(med mindre det er sikkelig jajaj) man har bare ikke lov til å herme..

skjøner ikke at de kaller det greine der herming,, er ikke klone.. nokia sine herminger ligner mye mer..

Skrevet

Når det gjelder candybar-formen, tror jeg det er ganske vanskelig å få en mobil til å være absolutt ulik en annen. Spesielt med alle mobilene som blir utgitt disse dager.

Personlig syntes jeg ikke T630 lignet så mye på 6020, noen likhetstrekk er det jo, men begge produsentene har antakeligvis tenk at de skulle lage en "nøytral" mobil...

Skrevet
Disse to modellene ser like ut, bare at skjermen på nokiaen er litt mindre en t630 sin skjerm.

Egentlig er de ikke noe like i det hele tatt, bortsett fra tastene... :ermm:

Skrevet
Disse to modellene ser like ut, bare at skjermen på nokiaen er litt mindre en t630 sin skjerm.

Da er jo alle mobiltelefoner like, siden de har skjerm, taster, og har en slags rektangulær form?

Skrevet

Da er jo alle mobiltelefoner like, siden de har skjerm, taster, og har en slags rektangulær form?

Nei, alle kan da se at Nokia'n har hermet etter T630

• Opprett ny...