Gå til innhold

Hvem fikk Open Beta Key?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg registrerte meg med keyen som var ledig i går jeg :)

Gikk inn på www.worldofwarcraft.com og så "Open Beta Registration". Jaja tenkte jeg og trykket meg inn, jaggu fikk jeg ikke registrert meg med keyen som stod der :D

Skrevet

Så det jeg og, men jeg fikk jo en egen key da...

Hva var vitsen med å få fra fileplanet egentlig?

Jeg fikk egen key, men alle andre kunne jo registrese seg med den public keyen..

Skrevet

Fikk plass :w00t: Visste ikke at det var open beta enda. Besøkte internettsida ved ren tilfeldighet og da var det fortsatt flere plasser igjen. Det er hva jeg kaller flaks!

Nedlastingen går ganske seint da. Speeden går som en jojo. Ligger på alt mellom 5 og 80 kbps. Litt rart ettersom jeg har åpnet og forwarded portene.

Skrevet (endret)

Mangler 140 MB nå. Ferdig om 1 times tid :) Ser frem til det!!

Laber fart her også... Kjører NetLimiter og har åpnet for 50 tilkoblinger (som før var 10 i SP2). Allikevel går det ikke på mer enn 20-50 kBps :thumbdown::hrm:

Herregud, tar jo en evighet å installere! 3.8GB! :blink:

Snart ferdig :love:

Endret av -NeoRag-
Skrevet

75% nå, jeg holder på å bli gaaaaal, dette går for sakte!

Hvor mange er det egentlig som spiller open Beta a?

Det er vel flere tusen?

Beh beh

76%!!!!!

:cry:

Skrevet

Til dere som har problemer med å pakke ut, jeg fikk tips om at man må bruke den interne zip-greiene i Windows. Altså, åpne fila på vanlig vis (i Windows-"skallet") og kopier filene ut av den mappa. Slik gjorde jeg det, og det virka helt fint.

Winzip er noe bøggy med den zipfila som Blizzard har klart å lage, ble jeg fortalt. (Legge skylda på andre om jeg tar feil her :whistle: )

Skrevet

Fikk registrert meg på mandag og lastet ned spillet fra FilePlanet! :)

Lite skår i gleden da jeg skulle teste i går: patchingen fungerte ikke så bra da download-klienten deres (basert på bittorrent) skrudde opp PCen fullstendig og niks i nedlastings-hastighet. :(

Reboot måtte til for å få ting til å gå rundt igjen. Noen andre som hadde dette problemet?

Jeg fant iallefall til slutt hele patchen et annet sted på nettet :)

Førsteinntrykket mitt etter et par timer er iallefall at dette blir ekstremt bra! Gleder meg vanvittig til at det kommer til Europa.

Noen her som har fått plass i den europeiske lukkede betaen?

BTW, er det fler enn meg som synes det er ganske ekstremt at over 100.000 melder seg på en beta-test?!?

Skrevet (endret)

/Me har kjempestort problem?

Jeg har ræve tilkobling og gadd derfor ikke laste ned open beta. Men jeg registrerte meg.

Da lurer jeg på om hva som skjer hvis en kamerat brenner setup-filen (hvis det er det) og gir det til meg på dvd. Fungerer det? Og hvor får jeg key? (Så ikke det når jeg regga meg)

Endret av Zythius
Skrevet
/Me har kjempestort problem?

Jeg har ræve tilkobling og gadd derfor ikke laste ned open beta. Men jeg registrerte meg.

Da lurer jeg på om hva som skjer hvis en kamerat brenner setup-filen (hvis det er det) og gir det til meg på dvd. Fungerer det? Og hvor får jeg key? (Så ikke det når jeg regga meg)

Det går bra å brenne ut filene, og så installere de fra en dvd. En del kompiser av meg har testa det, og det går strålande. Du trenger ingen key etter at du har regga deg, du bruker bare brukernavn og passord som du regga.

Skrevet
Storkoser meg nå :D Dessverre gikk serveren jeg var på ned.. Skal man kunne flytte karakteren fra server til server?

Nei.. det går desverre ikkje, kan være at det blir mulig å gjøre det i den endelige versjonen, ikkje veit eg..

Skrevet (endret)
Storkoser meg nå :D Dessverre gikk serveren jeg var på ned.. Skal man kunne flytte karakteren fra server til server?

Nei.. det går desverre ikkje, kan være at det blir mulig å gjøre det i den endelige versjonen, ikkje veit eg..

Får håpe det :yes:

Btw; Satt oppe til 08.15 og spilte i dag :love: (Jeg har fri fra skolen, noe som passer særs bra!)

Endret av -NeoRag-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...