PC Gamer Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Har en liten ide til en FarCry mod, men trenger noen til å hjelpe med forskjellige ting... det blir ingen super alvorlig mod, men det blir et lite prosjekt for å ha noe å finne på... om den utvikler seg til å bli bra er det jo bare et pluss.. Hvis noen er intressert send meg en PM, eller en mail til: [email protected] Skal legge ut mer info hvis det viser seg at noen med litt kunnskap er intressert i å vere med
PC Gamer Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Har ikke bestemt helt hvordan modden skal bli, siden jeg vil høre hva resten av "crewet" synes, når jeg får tak i et... Skal i hvert fall utspille seg i samme univers som FarCry, vil nok bli FarCry bare med annen story, og noen kulere twists, blant annet skal våpnene bli mye bedre, og superrealistiske, ingen rask reloading, hvis man bytter et halvfullt magasin mister man de skuddene som var i magasinet, osv.. får vite mer om noen er intressert i å bli med. Man trenger ikke vere proff for å bli med i crewet, så hvis du ikke er helt sikker på om du duger, får du i alle fall en sjangs til å bli med Trenger blant annet noen til å mappe, noen som er flinke med AI'en i FarCry Editor, noen til å lage teksturer, i første omgang tror jeg det er alt som trengs... men om du er flink med noe så ta kontakt Jeg gjentar, man trenger ikke vere helproff for å vere med..
Pilot_ Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Høres kult ut.. Vet ikke om jeg har så god tid for tiden, men vil gjerne prøve ut det endelige resultatet
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hmm.. Jeg har såvidt begynt å fikle litt med Sandbox editoren, jeg tror ikke jeg på nuværende tidspunkt har de kvalifikasjoner som trengs! Det hadde vært morsomt..
PC Gamer Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Vultur Gryphus: Du kan selfølgelig vere med hvis du har lyst, trenger alle jeg kan få med Trenger en som kan litt med sandbox editoren.
PC Gamer Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 (endret) Jobber som vi har folk til: Modellere (trenger noen flere) Teksturer (trenger fler) Mapping Trenger folk til: Koding Endret 13. november 2004 av PC Gamer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå