Gå til innhold

Noen som blir med på å lage en Far Cry mod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten ide til en FarCry mod, men trenger noen til å hjelpe med forskjellige ting... det blir ingen super alvorlig mod, men det blir et lite prosjekt for å ha noe å finne på... om den utvikler seg til å bli bra er det jo bare et pluss..

Hvis noen er intressert send meg en PM, eller en mail til: [email protected]

Skal legge ut mer info hvis det viser seg at noen med litt kunnskap er intressert i å vere med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bestemt helt hvordan modden skal bli, siden jeg vil høre hva resten av "crewet" synes, når jeg får tak i et...

Skal i hvert fall utspille seg i samme univers som FarCry, vil nok bli FarCry bare med annen story, og noen kulere twists, blant annet skal våpnene bli mye bedre, og superrealistiske, ingen rask reloading, hvis man bytter et halvfullt magasin mister man de skuddene som var i magasinet, osv.. får vite mer om noen er intressert i å bli med.

Man trenger ikke vere proff for å bli med i crewet, så hvis du ikke er helt sikker på om du duger, får du i alle fall en sjangs til å bli med :thumbup:

Trenger blant annet noen til å mappe, noen som er flinke med AI'en i FarCry Editor, noen til å lage teksturer, i første omgang tror jeg det er alt som trengs... men om du er flink med noe så ta kontakt :yes:

Jeg gjentar, man trenger ikke vere helproff for å vere med..

Skrevet (endret)

Jobber som vi har folk til:

Modellere (trenger noen flere)

Teksturer (trenger fler)

Mapping

Trenger folk til:

Koding

Endret av PC Gamer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...