Gå til innhold

Hodetelefoner brukket igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sendt tilbake Koss Sportapro 3-4 ganger, pga. brukket bøyle og skurr på bassen. Har hver gang fått ny etter maks to uker ellerno, så sånn sett er det jo grei service. Men jeg skjønner ikke hvorfor Koss ikke konstruerer bøylene og festene noe smartere, så det holder lenger. Kanskje reparatørene deres har for lite å gjøre, så de må sørge for at de har noe å reparere?

 

Ellers er det jo ikke dårlig av en produsent å ha livstidsgaranti på alt de produserer. Bare synd at man må ha et ekstrapar av alt, mens man venter på reparasjon.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat snakka med [email protected] (importør)

ang mine Koss Pro 3AA Titanium hodetelefoner, og skal få en HELT NY TYPE bøyle til mine...

 

 

 

Sendte de inn i stad (kom akkurat fra posten)...

 

Mine knakk ved høytalern etter normalt bruk, uten noen forvarsel..

 

Billingstad Bedriftsservice A/S er Bedriften som importøren av Koss i Norge ba meg sende de til.

Endret av SantaClaws
Lenke til kommentar

Det var jo greit å vite i tilfelle mine 4aa pro skulle brekke....

 

Skjønner heller ikke hvorfor de lager en mer solid konstruksjon.... såvidt jeg ser er det ikke noe metall eller noe annet med noe særlig holdbarhet som forbinder de to hodetelefon enhetene sammen... :thumbdown:

Personlig har jeg hatt mine rundt et halvt år nå uten at noe har knekket så får vi se hvor lenge det varer :roll:

Lenke til kommentar
Det var jo greit å vite i tilfelle mine 4aa pro skulle brekke....

 

Skjønner heller ikke hvorfor de lager en mer solid konstruksjon.... såvidt jeg ser er det ikke noe metall eller noe annet med noe særlig holdbarhet som forbinder de to hodetelefon enhetene sammen... :thumbdown:

Personlig har jeg hatt mine rundt et halvt år nå uten at noe har knekket så får vi se hvor lenge det varer :roll:

Koss 4AA er egentlig ganske robuste.. men siden de er så tunge så må du være veldig forsiktig med ikke å miste de i bakken og være hardhendt med de..

Lenke til kommentar
Mine KOSS 3AA har også brukket på akkurat samme plassen to ganger. De var kjøpt gjennom akersmic som gikk konkurs kort etter. Jeg gidder ikke sende noe til USA eller hvor enn det er de har denne reparasjonsjappa, så jeg beit i det sure eplet og kjøpte meg KOSS 4AA gjennom en annen forhandler.

 

Som rett etterpå sluttet å gjengi lyd på den høyre øreklokken. Etter en innlevering på den også så har den funket bra. Jeg kan si med engang at jeg aldri kommer til å kjøpe fler produkter fra KOSS, bare så forbaska synd at de har så god lyd. Er så ille at jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg et par Sennheisere til å ha i bakhånd til denne går i stykker også - for det er bare et spørsmål om tid.

 

Det at en, for meg, ukjent bedrift i billingstad har på forsiden sin at de repararerer KOSS telefoner burde i allefall fått varsellampene til å lyse opp ;)

Du kan gå til alle butikker som selger Koss og faktisk kreve nye. Du trenger ikke ha kvittering engang. Du kan kjøpe de på Komplett.no, levere de inn på Expert. (Tro meg) :cool:

Det er jo kjekt å vite, kanskje jeg skal få de fiksa så jeg kan ødelegge de igjen.

Vet du NOE som helst om de....? Tviler på at både importøren av KOSS og Elfa Elektronikk anbefaler de hvis de ikke kunne jobben sin. Spar oss for sarkasmen og spydighetene dine, og kom heller med noen konstruktive forslag !

Endret av fredster
Lenke til kommentar
Du kan gå til alle butikker som selger Koss og faktisk kreve nye. Du trenger ikke ha kvittering engang. Du kan kjøpe de på Komplett.no, levere de inn på Expert. (Tro meg)  :cool:

Serri? konge! :w00t:

 

Nei, ikke når vanlig bruk tilsier at du må håndtere dem på den måten.

Så lenge du kan si at du har brukt dem normalt (ikke kastet dem fra deg eller stått og hoppet på dem) så mener jeg at du har alt på ditt rette.

 

Mener å ha lest på forumet om en dude som skulle kjøpe ny komfyr. Selgeren sa at det fulgte med livstidsgaranti, og at det ville si at ødelegger du den, får du ny. Slipper du en schvæær stein oppå den, så den knuser og går rett til et visst varmt sted, får du ny, uten ett spørsmål om hva den svære steinen gjorde over komfyren. Dersom livstidsgaranti i ethvert tilfelle tilsier det samme som dette, tror jeg du trygt kan hoppe litt på koss'ene dine (uten at jeg vil stå ansvarlig dersom jeg tar feil) :roll:

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gjennoppliver denne tråden i stede for å starte en ny. Jeg har samme problem som trådstarter.

 

Jeg har et par Koss R/80, der klokka på venstre side har brukket av. Nå henger den bare i kabelen.

 

Er det vanlig at jeg får gratis reperasjon av en såpass enkel feil, eller får jeg et nytt par? Jeg ser at feilen enkelt kan repareres ved å skifte en del. Det hadde vært bedre å få et helt nytt sett, slik at jeg kan selge det og kjøpe meg et par orntlige hodetelefoner.

 

Hvor bør jeg hendvende meg for å komme videre med saken. Kan jeg oppsøke en hvilken som helst koss forhandler, bør jeg kontakte Billingstad Bedriftsservice AS eller bør jeg kontakte [email protected] ?

 

Til slutt: Etter å ha søkt litt på nettet og lest på diverse forum har jeg vanskelig for å forstå hvorfor Koss er så utrolig lovprist av folk her på forumet. Sitter igjen med inntykk av at de knekker som fyrstikker. Lyden er heller ikke mer enn ok.

 

edit: fikset et par setninger.

Endret av Peterman
Lenke til kommentar
Jeg gjennoppliver denne tråden i stede for å starte en ny. Jeg har samme problem som trådstarter.

 

Jeg har et par Koss R/80, der klokka på venstre side har brukket av. Nå henger den bare i kabelen.

 

Er det vanlig at jeg får gratis reperasjon av en såpass enkel feil, eller får jeg et nytt par? Jeg ser at feilen enkelt kan repareres ved å skifte en del. Det hadde vært bedre å få et helt nytt sett, slik at jeg kan selge det og kjøpe meg et par orntlige hodetelefoner.

 

Hvor bør jeg hendvende meg for å komme videre med saken. Kan jeg oppsøke en hvilken som helst koss forhandler, bør jeg kontakte Billingstad Bedriftsservice AS eller bør jeg kontakte [email protected] ?

 

Til slutt: Etter å ha søkt litt på nettet og lest på diverse forum har jeg vanskelig for å forstå hvorfor Koss er så utrolig lovprist av folk her på forumet. Sitter igjen med inntykk av at de knekker som fyrstikker. Lyden er heller ikke mer enn ok.

 

edit: fikset et par setninger.

Når du nå har mailadr. til Kjeldset hos Tura og kjenner til Bill. Bedr.serv, så hva med å ta litt initiativ selv ? Hva med å sende de en mail, ringe, faxe, skriv et brev, eller reis til India..... Bare GJØR noe med den infoen du allerede har ! Så kan du dele erfaringene du får med andre her etterpå.

Lenke til kommentar
Jeg gjennoppliver denne tråden i stede for å starte en ny. Jeg har samme problem som trådstarter.

 

Jeg har et par Koss R/80, der klokka på venstre side har brukket av. Nå henger den bare i kabelen.

 

Er det vanlig at jeg får gratis reperasjon av en såpass enkel feil, eller får jeg et nytt par? Jeg ser at feilen enkelt kan repareres ved å skifte en del. Det hadde vært bedre å få et helt nytt sett, slik at jeg kan selge det og kjøpe meg et par orntlige hodetelefoner.

 

Hvor bør jeg hendvende meg for å komme videre med saken. Kan jeg oppsøke en hvilken som helst koss forhandler, bør jeg kontakte Billingstad Bedriftsservice AS eller bør jeg kontakte [email protected] ?

 

Til slutt: Etter å ha søkt litt på nettet og lest på diverse forum har jeg vanskelig for å forstå hvorfor Koss er så utrolig lovprist av folk her på forumet. Sitter igjen med inntykk av at de knekker som fyrstikker. Lyden er heller ikke mer enn ok.

 

edit: fikset et par setninger.

Når du nå har mailadr. til Kjeldset hos Tura og kjenner til Bill. Bedr.serv, så hva med å ta litt initiativ selv ? Hva med å sende de en mail, ringe, faxe, skriv et brev, eller reis til India..... Bare GJØR noe med den infoen du allerede har ! Så kan du dele erfaringene du får med andre her etterpå.

Takk for fint bidrag til diskusjonen, det hjalp meg virkelig. Hold deg til topic eller hold kjeft. Eventuelle svar på denne kan du ta som PM, da det er urelevant for diskusjonen.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lest gjennom tråden, men jeg prøver meg på et svar her:

Jeg fikk tilbake mine Koss UR40 fra Billingstad i går, de hadde byttet element og puter. Hodetelefonene var kjøpt på Akers Mic som er konk, derfor sendte jeg dem til Billingstad.

Regner med reperasjonen var gratis. Måtte du dekke frakt til Billingstad?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...