Gå til innhold

Tull med komplett


Anbefalte innlegg

For en stund siden bestilte jeg deler til en pc og et skjermkort fra komplett. Men ventetiden ble lang, og ting ble utsatt, kabinettet ble utsatt igjen.

 

Da ba jeg de sende de delene de hadde (alt utenom kabinettet). Jeg fikk mail tilbake om at det var greit. Ordren ble satt til plukking og der har den stått siden sist tirsdag.

 

Etter noen telefoner til dem ble jeg lei av ventingen og sendte en mail og ba den kanselere hele greien siden jeg ikke kunne vente lenger og hadde kjøpt deler et annet sted.

 

Da fikk jeg beskjed om at maskinen var satt til bygging (uten kabinett?) og at den var snart ferdig. Men jeg hadde jo ikke bestilt en ferdig bygget maskin, bare deler, liker å bygge den selv.

 

Jeg har alltid vært fornøyd med komplett, har brukt masse penger der men nå tror jeg at det er nok for min del. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du hatt andre problemer med komplett, bortsett fra denne bestillingen?

 

 

Hvis ikke, så skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke bare oppklarer misforståelsene som har oppstått og blir ferdig med saken. De fleste kan vel gjøre feil, selv om jeg forstår din frustrasjon, det er fryktelig kjedelig når man ikke får delene dagen etter at man har bestilt dem.

 

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm.. Har bestilt noen ganger fra komplett, eneste problemet jeg har hatt hos dem er dårlig kundeservice. Sendte en fin mail til Komplett om hvordan jeg fikser det og det.

 

Eneste som sto i mailen jeg fikk tilbake sto det: "Ring oss så skal vi hjelpe deg!"

Akkurat sånn sto det. Kjedelig og det ser ut som han/hun som skrev det ble sur på meg eller noe. Hvorfor brukte han/hun utropstegn. Dem kunne i allefall gidd tlf nr i mailen også. Ingen problem å finne det på hjemmesiden demmes, men dem kunne i allefall skrevet det. :thumbdown:

 

Har også bestilt fra www.mamoz.no

Huff for en treg net shop. Det var forhåndsbetalt, greit nok. Jeg betalte og ventet og ventet. Etter en uke etter at jeg hadde betalt, står det "Venter på varene".

"Ka i hælvete?!" tenkte nu jeg. Så hadde dem blitt utsolgt for harddisken.

Dem får ikke harddisken før 03.11-04. Bestilt for over en måned siden.

 

Jah, jeg har sendt mail å be dem slette bare harddisken, for jeg gidder ikke vente så lenge. Men har vist ikke fått svar tilbake :thumbdown:

Lenke til kommentar

Om du vil ha noe på dagen gå på en butikk der de har det over disken. Harddisken du bestilte var sannsynlig populær, så om du hadde bestilt med VISA så hadde du sannsynlig fått varen.

Syns ikke en webshop skal bli annklaget pga en som betaler forskuddsbetaling og varen blir utsolgt i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Dæven... Forum har "dere" tid til, men ikke sende e-post som bekraftelse heller. Ikke svarer dere heller. Dere svarte på et av brevene... av 5

Den tok vel og merke 3 dager kanskje. Ikke skrev dere hva jeg lurte på engang.

9 innlegg på 2 1/2 år burde vel vise at de ikke bruker så lang tid på forumene akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...