Gå til innhold

beste FTP server program?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, søker jeg etter et bra FTP program. Prøvde bulletproof FTP server, men av en eller annen grunn så fikk ikke brukere lov til å se filer, (alt var konfigurert riktig), også prøvde jeg Serv-U men der klarte ikke folk som brukte Bulletproof FTP client og se filer der heller.. Så er det noe bedre ute å går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

få brukeren til å endre client da ..... det er ikke værre en det.............

du må stresse med å teste servere, men det eneste han trenger er å bytte client :tease:

Skrevet

hehe, jo jeg vet, han trenger bare å bytte klient TRODDE jeg, men det er faktisk slik at jeg får ikke til PASV mode konfigurasjon.. og bulletproof (og en del andre klienter) har PASV mode som default, så det vil si at de fleste vil ikke få directory listing intill jeg får konfigurert det sikkelig, noe jeg ikke har klart med verken Bulletproof FTP server, BlackMoon, Serv-U eller Cerberus FTP server.. heh

Skrevet

I bulletproof ftp går du på brukere, legger til en mappe så står jo

rettighetene ved siden av der..bare å krysse av det nødvendige der..

funker fett her..

Skrevet

Cerberus ftp server

Enkel og grei sak, rask å få opp, men kanskje litt feature fattig for enkelte. Jeg liker den veldig godt akkurat av den grunn men har ikke brukt den over tid, kun som midlertidig server for å dele filer på LAN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...