Gå til innhold

Lyver tellhim.no eller ikke?


Anbefalte innlegg

"MISSION ACCOMPLISHED!!

(.....)

En helside annonse i Washington Post Express og en halvside i ”main section” av Washington Post var altså beholdningen etter å ha samlet inn omlag 340 000,- fra tusenvis av mennesker fra hele landet. Vi klarte det altså – og uten din hjelp ville vi ikke fått det til!"

 

www.tellhim.no [Endret etter at suzze gjorde meg oppmerksom på feil]

 

Var ikke målet å samle inn nærmere det dobbelte samt en helside i Washington Post. Forresten godt valg av avis med tanke på at DC er en stat demokratene stort sett får 90 prosent av stemmene i.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Washington Post blir regnet som kanskje den mest seriøse avisen i USA og blir lest over hele verden. Forøvrig er det riktig som du sier at målet var og få en helside...

Okay.

 

Men Washington Post må vel kunne betraktes som en "elitist-avis". Man kunne vel nådd Bush sine kjernevelgere bedre i andre aviser?

Lenke til kommentar
Washington Post blir regnet som kanskje den mest seriøse avisen i USA og blir lest over hele verden. Forøvrig er det riktig som du sier at målet var og få en helside...

Okay.

 

Men Washington Post må vel kunne betraktes som en "elitist-avis". Man kunne vel nådd Bush sine kjernevelgere bedre i andre aviser?

Hvis du absolutt MÅ prøve å sverte alle som ikke er like super-mega-ultra-konservative som deg selv, kan du vel for faen komme med noe som har det minste tilsnitt av sannhet eller nyhetsverdi? Jeg mener, hva faen er dette for noe? Lyger tellhim.no?! De har gått ÅPENT ut og sagt at de ikke klarer å nå sitt egentlige mål som var en helside, men i stedet går for en halvside!

Lenke til kommentar
Vel, jeg synes dette var en finfint påfunn. Det hadde jeg synes uansett om det var Bush, Kerry eller Clinton som satt i det ovale kontor. Ideen, metoden og det hele var artig. Dessuten var jo teksten skrevet i den meget vennlig tone.

Men at dem nå i ettertid lyver om hva som var målet deres er greit? Venstresiden er så dobbeltmoralsk og hyklersk at jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Vel, jeg synes dette var en finfint påfunn. Det hadde jeg synes uansett om det var Bush, Kerry eller Clinton som satt i det ovale kontor. Ideen, metoden og det hele var artig. Dessuten var jo teksten skrevet i den meget vennlig tone.

Men at dem nå i ettertid lyver om hva som var målet deres er greit? Venstresiden er så dobbeltmoralsk og hyklersk at jeg blir kvalm.

En halvside er mye mer enn halvparten så godt som en helside. Min mening er at påfunnet var fint uansett hvilken person det er rettet mot. OK, det hadde ikke vært like fint hvis Manhattens finansinstitusjoner hadde spleiset på samme annonse "mot" Bondevik, håper du er med på tanken.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Jeg minnes om at venstresiden snakker om at når Bush hadde "MISSION ACCOMPLISHED" bak seg på 1. mai 2003, så var dette en slags løgn. Ja, det kommer an på hva de mener oppdraget var... Som jeg forstår det:

Mission: Remove Saddam Husseins regime

Status: MISSION ACCOMPLISHED

 

Og med tellhim.no...

Mission: Helsides annonse i WaPost

Status: Not...... MISSION ACCOMPLISHED!

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...