teekay19 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Går ut i fra at dette er et problem som mange opplever. At Nero IKKE finn brenneren (i mitt tilfelle ein NEC 2500) sjølv om windows detekterer den. Hva kan problemet være?
Llandari Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Kan være at du har en for gammel versjon av Nero. Hvilken versjon bruker du?
teekay19 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Hadde nyeste 6.1.3.20 og prøvde også reinstallere.
spetter Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Hvilken versjon av nero har du ? Fulgte nero med en annen brenner / OEM versjon ? isåfall da er det ikke rart at nero ikke finner brenner.. edit: litt sen , men står ved lag Endret 4. november 2004 av spetter
teekay19 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Problemet mitt er at eg har 1 cd-rom, 1 cd-brenner og 1 dvd brenner, men eg har ikke lagt opp kabler til å kople på mer en 2 av desse. Da har eg cd-rom'en tilkopla som standard og switcher mellom cd- og dvd brenner'en. Og det var når no hadde switcha tilbake til dvd-brenneren at Nero ikke finn den. Men siden windows finn den hva er da problemet?
teekay19 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Greit, løste problemet ved å enten fjerne alle virtuelle device eller vekke den til live ved å sette inn en dvd film. Thanks anyway
Kjetil Lura Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Har du prøvd å oppdatere firmwaren på brenneren din. Kan være det som er problemet? Hvilken versjon av nero hadde du før du fikk dette problemet? PS: Nero er nå i versjon 6.6.0.1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå