cell Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Har litt problemer med cs source.. er det andre med samme problemet? kommer ikke inn på noen servere.. jeg fekk det etter at jeg oppdaterte steam... før dette funka alt fint. http://home.no.net/avtnet/disco.jpg
Potetfar Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Det er fordi du har oppdatert og ingen andre har. Hvis du venter litt og eierene av serverene har oppdatert, kommer du inn.
cell Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 oki.. no vart jeg glad igjen.. lurte på om jeg ikke kunne spille cs source heller... kjøpte battlefield vietnam, spilte de i en uke, da fekk jeg problem me punkbuster og har enda ikke fått det til.
MrLee Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 samme problemet her...grrr at en jævla autoupdate faktisk skal låse deg ute...grr!
Andyax Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hvordan oppdaterer man source? Får det ikke til...
MrLee Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 oppdateres når du prøver å starte spillet hvis du har "always keep this game up to date" huka av i properties...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå