Gå til innhold

Bør jeg kjøpe Radeon 9700?

Upsaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

En grunn til at jeg lager en post her er at jeg lurer på om det er lite liv på bruktmarkedet etter at de hardware.no gjorde det om? Og old.bruktmarked.no funker jo ikke for tiden.

Jeg er på leting etter et Radeon 9700, som jeg har fått anbefalt å kjøpe, men jeg finner det ikke noen steder..

Hvis noen har det til salgs så si gjerne ifra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må det være akkurat 9700? Hva med et 9800 f.eks? Det er nok lettere å få tak i og ligger litt over 9700 i ytelse. Et 9700 Pro yter ca like bra og kanskje bedre enn et 9800 np, og så har du jo 9800 Pro over der igjen. Et 9700 blir sikkert noe billigere, men det er jo til gjengjeld eldre.

Endret av Rikky
Skrevet

Det må ikke være et 9700, men jeg har ikke tenkt å bruke mer enn 1000,-.

Vet jeg får litt bedre utelse med et 9800 kort, men det er jo også dyrere :hmm:

Skrevet
En grunn til at jeg lager en post her er at jeg lurer på om det er lite liv på bruktmarkedet etter at de hardware.no gjorde det om?

Det er et interresant spørsmål. Jeg skulle likt å høre flere brukeres synspunkt på dette. Noe sier meg at oppsluttningen om det nye bruktmarkedet er ganske laber..

Skrevet
En grunn til at jeg lager en post her er at jeg lurer på om det er lite liv på bruktmarkedet etter at de hardware.no gjorde det om?

Det er et interresant spørsmål. Jeg skulle likt å høre flere brukeres synspunkt på dette. Noe sier meg at oppsluttningen om det nye bruktmarkedet er ganske laber..

Ja, det stemmer! Enig, virker ikke som om det er så lett.! Jeg foretrekker fortsatt det gamle systemet!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Det nye bruktmarked.no er *forferdelig* dårlig i forhold til det gamle.. Fatter ikke hva hw.no har tenkt her.. :thumbdown:

Ad.topic..

Ikke enkelt å få tak i 9700-kort nei.

Selv trodde jeg at jeg gjorde ett kupp på Komplett.no - Demovare.. Ett Hercules 9700 NonPro til kr. 700...

Det viste seg å være DOA...vel.. det starter opp, men med sjakk-mønster (blå firkanter)..<snufs>.

Men jeg fikk tak i ett Herclues 9700 Pro via det "gode gamle" Bruktmarked.no.. og det yter/fungerer aldeles glimrende... bare litt dårligere enn 9800Pro (som jeg også har).

Skrevet

jeg kjøpte akkurat et powercolor 9800 non pro demovarekort på komplett til 1295, på 2. pcen min så får jeg 16000 poeng på 3dmark 01 med en xp2700+. det synest jeg var et glimrende kjøp :)

Skrevet
jeg kjøpte akkurat et powercolor 9800 non pro demovarekort på komplett til 1295, på 2. pcen min så får jeg 16000 poeng på 3dmark 01 med en xp2700+. det synest jeg var et glimrende kjøp :)

joa.. er rimelig greit kjøp det.. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...