Gå til innhold

Nødvendig med 1 GB i nye spill?


fantaboy

Anbefalte innlegg

Eg har 512 mb ddr, og kjøpte meg 6800gt. Sidan eg opplever hakking, som beskreve i postar i denne topicen, trur eg at eg treng meir ram. Eg spurde ein kompis og han sa at eg måtte ha ram som passa til socketen på hovekortet. Korleis finn eg ut kva socket eg har, og kva socket det er på ram'en eg kjøper? :roll:

 

Takker for svar :love:

Last ned Everest Home Ed. fra http://www.lavalys.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja egentlig er det greit med 1GB ram i de Nye spillene. jeg har en ganske Grei pc, har nå 512mb ram(alt går glatt liksom, men får slike drops av og til i de krevende Stedene. så man burde nok egentlig Ha 1GB,

 

tror du har god nok Hardware i massevis til det meste. men skal du ha vekk disse "stoppene" som kan skje noen ganger, så får du tak i 512mb minne til

så er du kvitt problemet, tro meg! prøve med en 256brikke for moro og da stoppet den opp hele tiden og harddisken "tenkte" som aldri før. satt i til 512mb og merket en kjempe forskjell, alt kjørte glatt uten særlige stopp og komm ut og inn av spillene mye raskere.

 

kan virke som om når minnet er brukt opp, går den over til å bruke noe av harddisken også og som kjent er ikke harddisk på langt nær så raskt som et minne, så hvis det virker som disken tenker mye. er det nok minne problem.

det var ihvertfall sånn jeg opplevde det her om dagen, disken sluttet å jobbe så mye og minne tok seg av arbeidet, da gikk det betydelig raskere ja. :yes:

Lenke til kommentar
Eg har 512 mb ddr, og kjøpte meg 6800gt. Sidan eg opplever hakking, som beskreve i postar i denne topicen, trur eg at eg treng meir ram. Eg spurde ein kompis og han sa at eg måtte ha ram som passa til socketen på hovekortet. Korleis finn eg ut kva socket eg har, og kva socket det er på ram'en eg kjøper? :roll:

 

Takker for svar :love:

Last ned Everest Home Ed. fra http://www.lavalys.com/

Tusen takk :p

Lenke til kommentar
Spiller du Anarchy Online trenger man MIST 1 gb. Det er helt sikkert.

 

Fikk 512 mere ram her om dagen, og det hjalp VELDIG. Men swapper fortsatt da, men det vil det kanskje gjøre uansett. Skal teste hvor mye ram spillet bruker når jeg kommer hjem i helgen.

De fleste MMORPG'ene er svært ram kåte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...