Gå til innhold

en gledens dag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norsk presse gir hvertfall uttrykk for at det er en sørgens dag. Jeg håper "vi som elsket amerika" blir satt ettertrykkelig på plass, etter 4 nye år.

Du burde også titte litt på engelsk presse :D

Å, har du lest norsk presse nå, som plukker frem ett par aviser og presenterer det som om de skulle være representative for hele den engelske pressen.

 

Ikke vær så fordømt lettpåvirkelig da! :roll:

Lenke til kommentar

Hallo? Nå har Bush ENDA mer makt jo!

Det er jo ikke bra i det hele tatt!

Dere som er for Bush mener han er bra fordi han bekjemper terrorister osv.

Greit nok det fordi terror er en trussel mot hele verden.

Det er ikke det som er grunnen til jeg ikke liker Bush.

Grunnen er at han har IQ som en gullfisk og passer ikke som president i det hele tatt!

Han er Kristen og har faktisk klart å fått deler av det Amerikanske folk til å tro at Amerika er god (gud) og Iraq er ond (satan).

Det er 2004 jo!! Hvordan i ***** kan sånt gå gjennom hos folk!?

Har vi ikke kommet lenger enn å bruke religion i krig?

Herregud det er helt sykt..

 

Han sender soldater til Irak og dreper i fleng uten å tenke på hva det faktisk gjør med verden. Det at Bush har blitt gjenvalgt er det dummeste Amerika har gjort.

De vil bli mer og mer isolert fra resten av verden og ingen kommer til å like dem.

 

Bush følger jo ikke loven i det hele tatt og hører ikke et ord på hva FN har å si for ikke å snakke om hele verden!

Neinei "This is for national security!" Fuck you Bush! God damn patriot..

 

Jeg er knallsikker på at Bush har juksa.. Og jeg er ihvertfall sikker på at Bush kommer til å få ei kule i panna!

Lenke til kommentar

De som stemmer bush liker å se litt krig på tv, det er jo det de vil ha ... så la oss gi dem litt spillerom.

 

Iran eller Nord korea vil jo være en fin plass å begynne, eller libya, eller ... hmm ...

 

Så for å gi skikkelig spillerom til disse yankiene, så kan vi trekke våre egne styrker hjem, slik at de har virkelig med plass å boltre seg på.

 

hehe

Lenke til kommentar
Hallo? Nå har Bush ENDA mer makt jo!

Det er jo ikke bra i det hele tatt!

Dere som er for Bush mener han er bra fordi han bekjemper terrorister osv.

Greit nok det fordi terror er en trussel mot hele verden.

Det er ikke det som er grunnen til jeg ikke liker Bush.

Grunnen er at han har IQ som en gullfisk og passer ikke som president i det hele tatt!

Han er Kristen og har faktisk klart å fått deler av det Amerikanske folk til å tro at Amerika er god (gud) og Iraq er ond (satan).

Det er 2004 jo!! Hvordan i ***** kan sånt gå gjennom hos folk!?

Har vi ikke kommet lenger enn å bruke religion i krig?

Herregud det er helt sykt..

 

Han sender soldater til Irak og dreper i fleng uten å tenke på hva det faktisk gjør med verden. Det at Bush har blitt gjenvalgt er det dummeste Amerika har gjort.

De vil bli mer og mer isolert fra resten av verden og ingen kommer til å like dem.

 

Bush følger jo ikke loven i det hele tatt og hører ikke et ord på hva FN har å si for ikke å snakke om hele verden!

Neinei "This is for national security!" Fuck you Bush! God damn patriot..

 

Jeg er knallsikker på at Bush har juksa.. Og jeg er ihvertfall sikker på at Bush kommer til å få ei kule i panna!

Føler noen anti bush folk her.

IQ'en er ikke som en gullfisk. Han er regnet som en avarage american. Ikke noe uvanlig smart eller dum. Han er rett og slett gjennomsnittslig.

Han passer jo som president. Han tør jo å gjøre noe hvis det er noe som er en trussel. Kan ikke ha en som bare venter på at ting skjer. Han prøver å forhindre at sånne ting skjer.

Og du tror at Bush har jukset. Er det derfor han har ledet mange av meningsmålingene?

Lenke til kommentar
De som stemmer bush liker å se litt krig på tv, det er jo det de vil ha ... så la oss gi dem litt spillerom.

 

Iran eller Nord korea vil jo være en fin plass å begynne, eller libya, eller ... hmm ...

 

Så for å gi skikkelig spillerom til disse yankiene, så kan vi trekke våre egne styrker hjem, slik at de har virkelig med plass å boltre seg på.

 

hehe

Slik usaklighet reflekterer bare tilbake på deg selv.

 

Hva ville du sagt om påstanden var at de som var mot krigen var glad i Saddam og likte at han lot barn tortureres. :roll:

Lenke til kommentar
hehe ... regner med du kan lese ... og dermed se humoren i det ...

 

...og det er slett ikke noen gledens dag, og hvertfall ikke noe fremskritt for den siviliserte verdenen. Mulig for den usivliserte kanskje

Det er ikke lett å vita hva folk mener. Usaklighetene brukes som argumenter hele tiden.

Lenke til kommentar
Jeg informerer gjerne (IGJEN) om at IQ ikke er en måling av intelligens, men en måling av evnen til å tenkte visuellt logisk i enkelte situasjoner. En person kan ha "lav" eller normal IQ, og fremdeles være en ufattelig god leder.

Ja.

 

Dessuten kan du lese deg til høyere score på slike tester, jo flere ganger du har tatt iqtester jo mer er du kjent med hvilke metoder du skal bruke osv.

 

Ser forresten ikke på bush som særlig uintelligent

Lenke til kommentar
Grunnen er at han har IQ som en gullfisk og passer ikke som president i det hele tatt!

Du tabber deg litt ut med sånne usakligheter. De eneste prøvene som er sluppet er SAT-score, og der gjorde han det bra. Faktisk over gjennomsnittet.

Han er Kristen og har faktisk klart å fått deler av det Amerikanske folk til å tro at Amerika er god (gud) og Iraq er ond (satan).

Han har fått deler av det amerikanske folket til å tro at noen islamske ekstremister er ut etter å ødelegge kristendommen, og USA generellt. Dette stemmer.

Har vi ikke kommet lenger enn å bruke religion i krig?

Herregud det er helt sykt..

Det ble en hellig krig når terrorister dreper uskyldige mennesker i Allahs navn. Bush har da aldri påstått noe annet enn at han selv er kristen og har kristne verdier. Det finnes tross alt muslimer, buddhister og jøder i USA. Så at han har noe imot Islam har jeg vanskelig for å tro.

Han sender soldater til Irak og dreper i fleng uten å tenke på hva det faktisk gjør med verden. Det at Bush har blitt gjenvalgt er det dummeste Amerika har gjort.

De vil bli mer og mer isolert fra resten av verden og ingen kommer til å like dem.

Bush tenker mer på USAs sikkerhet enn hva Frankrike mener om en krig mot Irak. Å hate USA er verken nytt eller kun USAs feil.

Jeg er knallsikker på at Bush har juksa.. Og jeg er ihvertfall sikker på at Bush kommer til å få ei kule i panna!

Jeg er knallsikker på at du er naiv og har generellt lite info om amerikansk politikk. Bush jukset ikke for 4 år siden, og han jukset ikke iår. Man kan spekulere alt man vil, men tenk deg litt om: hvor mye respekt har du for folk som tror Tupac lever, eller at aliens krasjet i Roswell? Sånne mennesker greier ikke fatte at noe skjedde som ikke stemte med hva de selv mente.

 

Til slutt vil jeg nevne at selv om jeg "heiet" på Bush, hadde jeg ikke verden gått under om Kerry ble president. Jeg følte at han hadde noen litt-for-optimistiske planer og at han ikke var sikker nok i sin sak, men som alle andre seriøse kandidater som har stilt til valg hadde det gått bra med USA om han ble valgt.

Lenke til kommentar
Jeg informerer gjerne (IGJEN) om at IQ ikke er en måling av intelligens, men en måling av evnen til å tenkte visuellt logisk i enkelte situasjoner. En person kan ha "lav" eller normal IQ, og fremdeles være en ufattelig god leder.

Ja.

 

Dessuten kan du lese deg til høyere score på slike tester, jo flere ganger du har tatt iqtester jo mer er du kjent med hvilke metoder du skal bruke osv.

 

Ser forresten ikke på bush som særlig uintelligent

Nei, det kan du ikke. Du kan det på noen tulletester du finner på nett, men ii liten grad (ca +10%) på gode tester av typen som Mensa bruker. (F.x Ravens progressive matrixes.)

 

Men når det gjelder Bush så er det uinterresant. Påstandene om Bush lave IQ er ikke basert på mer enn synsing (vurdering av måte å tale på, presentere seg selv og slikt tull) fra noen som syntes det var en god spøk.

 

Men der ser ut som om mange har gått på spøken. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...