eirikst Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Hei! Hvordan er mulighetene mine til å kjøre XP Pro / SP2 på en gammel Toshiba 686 bærbar med 32MB ram? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Here's What You Need to Use Windows XP Home Edition• PC with 300 megahertz (MHz) or higher processor clock speed recommended; 233-MHz minimum required;* Intel Pentium/Celeron family, AMD K6/Athlon/Duron family, or compatible processor recommended • 128 megabytes (MB) of RAM or higher recommended (64 MB minimum supported; may limit performance and some features) • 1.5 gigabyte (GB) of available hard disk space.* • Super VGA (800 × 600) or higher resolution video adapter and monitor • CD-ROM or DVD drive • Keyboard and Microsoft Mouse or compatible pointing device Tviler på det du.. mangler noe ram og snnsynligvis litt hd-plass og cpu også.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Som du kan se ut fra linken anbefaler Microsoft MINIMUM 64MB RAM for å kjøre windows xp : http://support.microsoft.com/kb/314865 Tror nok du burde satset på windows 9x eller liknende. Hardware kravene til andre windows operativsystem finner du her : http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;304297 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Tror du har forlite minne. Jeg har en P166MMX med 256MB ram. Den lagger når jeg skriver i word..... I msn 6 så kommer teksten frem i prg 1 sek etter at jeg jeg har trykket på knappene. Når jeg surfer med den, så prøver jeg å styre unna sider med flash og php. Alt dette fører til at jeg ikke gidder å bruke maskinen i det hele tatt.... Men på en annen side, så går ikke XP noe serlig treigere enn Win ME som jeg oppgraderte i fra. Skru av alt grafisk dilldall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå