Rostad Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Hva syns du er den beste rasen i WC3? jeg spiller for det meste på random på battle Net, har egentlig ikke en favoritt rase... Endret 4. november 2004 av SubWhoofer
Loeve Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg har fått en forsmak for den rå styrken orcene innehar. Night elves er heller ikke så dumme.
Mith Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 http://wc3.warcraftstrategy.com/forum/topi...?TOPIC_ID=52878 Her er det jo litt info. For min del syns jeg Human er best.
.tomf Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) spiller mest med NE jeg,ellers så spiller jeg human eller UD,orc synes jeg ikke noe om det er vel ikke noen av rasene som er best,warcraft3 er vel nesten så balansert som mulig Endret 4. november 2004 av t0mm3n^_
JO1 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 først av alt velkommen til forumet larsa. Og jeg har ikke noe favoritt rase jeg spiller for det meste Random så..........
H4ngm4N Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Liker UD og Orcs klart best.... Men det er ganske balansert ja, jeg er bare bedre med de 2 rasene!
uberhunter Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Beste rasen er Night Elf etter min mening. Ikke så mange forskjellige tacs. som mange av de andre lagene, men hvis du kan de taktikkene, så går det edit: misforstod topic, trodde tradstårter mente WoW Endret 4. november 2004 av uberhunter
figure_02 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 det er vell ingen raser som er best, men spiller mest som NE, digger de svære trollgreiene som kan ta opp et tre fra bakken å bruke det som klubbe det er vel oxo de jeg er best i....
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Personlig liker eg Humans best! Archmage, pala og MK! Har liksom aldri fått meg sjølv til å spille noen av dei andre rasane så mykje, fordi humans har fungert så bra
siDDis Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 spele du teamgames så kjem du best ut med orc
Showbox Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg spiller selv NE, og synes alle rasene er like gode om du bare spiller de riktig.
Xeenon_ Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg foretrekker UD og NE pga de gir mer til min defensive spillestil enn humans og orcs. Måtte jeg velge mellom UD og NE ville jeg nok valgt NE, men de er såpass forskjellige at det ikke går an å si hvem som er "best" generelt. edit: tegnsetting Endret 5. november 2004 av orcblood
k3rm0r Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Vil tro at NE fremdeles er en smule overpowered, Human er overpowered vist du klarer å bruke alt dem har, pga at dem har så mye bra.. spesielt alle de casterne.. eg spiller med orc somregel, ellers random, liker raw power, det er orc sin spesialitet, samt noen casters.. men egentlig så er alle ganske bra balangserte ja.. blizzard er det firmaet som faktisk bryr seg om spillene dem lager, noe som gjør at dem lytter til spillerne og hører hva som burde bli dårligere av units og bedre osv. for å få det best mulig balansert.
Josten Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Min mening: Human Night elves Orc Undead Dette er mer hvor vanskelig jeg som orcespiller synes det er mot hver av dem da. Muligens bør night elves være over human.
H4ngm4N Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Min mening: Human Night elves Orc Undead Dette er mer hvor vanskelig jeg som orcespiller synes det er mot hver av dem da. Muligens bør night elves være over human. Jeg synes somregel nightelf er lettest å spille mot, så lenge de ikke har en lvl 6 + Demon Hunter eller PotM!
Josten Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Joda, avhenger veldig av hvordan strategi de går imo. Med archers/dotts synes jeg det går greit med grunts, chainwave og eventuelt lightningshield. Men når de kommer dryads osv inn i bildet synes jeg det er værre :/
.tomf Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 vunnet mange kamper på rad idag,med undead,så jeg spiller mest med UD nå. jeg har gått lei av NE,er ikke sunt å spille med samme rasen
Robbs Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg pleier å være NE, med mass archers. Er best til det. men spiller mest custom games
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå