Gå til innhold

Hva er den beste rasen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva syns du er den beste rasen i WC3? :hmm:

jeg spiller for det meste på random på battle Net, har egentlig ikke en favoritt rase... :ermm:

Endret av SubWhoofer
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

spiller mest med NE jeg,ellers så spiller jeg human eller UD,orc synes jeg ikke noe om

det er vel ikke noen av rasene som er best,warcraft3 er vel nesten så balansert som mulig ;)

Endret av t0mm3n^_
Skrevet

først av alt velkommen til forumet larsa. Og jeg har ikke noe favoritt rase jeg spiller for det meste Random så..........

Skrevet (endret)

Beste rasen er Night Elf etter min mening. Ikke så mange forskjellige tacs. som mange av de andre lagene, men hvis du kan de taktikkene, så går det :yes:

edit: misforstod topic, trodde tradstårter mente WoW

Endret av uberhunter
Skrevet
:hmm: det er vell ingen raser som er best, men spiller mest som NE, digger de svære trollgreiene som kan ta opp et tre fra bakken å bruke det som klubbe :thumbup: det er vel oxo de jeg er best i.... ;)
Skrevet (endret)

Jeg foretrekker UD og NE pga de gir mer til min defensive spillestil enn humans og orcs. Måtte jeg velge mellom UD og NE ville jeg nok valgt NE, men de er såpass forskjellige at det ikke går an å si hvem som er "best" generelt.

edit: tegnsetting :blush:

Endret av orcblood
Skrevet

Vil tro at NE fremdeles er en smule overpowered, Human er overpowered vist du klarer å bruke alt dem har, pga at dem har så mye bra.. spesielt alle de casterne..

eg spiller med orc somregel, ellers random, liker raw power, det er orc sin spesialitet, samt noen casters..

men egentlig så er alle ganske bra balangserte ja.. blizzard er det firmaet som faktisk bryr seg om spillene dem lager, noe som gjør at dem lytter til spillerne og hører hva som burde bli dårligere av units og bedre osv. for å få det best mulig balansert.

Skrevet

Min mening:

Human

Night elves

Orc

Undead

Dette er mer hvor vanskelig jeg som orcespiller synes det er mot hver av dem da. Muligens bør night elves være over human.

Skrevet
Min mening:

Human

Night elves

Orc

Undead

Dette er mer hvor vanskelig jeg som orcespiller synes det er mot hver av dem da. Muligens bør night elves være over human.

Jeg synes somregel nightelf er lettest å spille mot, så lenge de ikke har en lvl 6 + Demon Hunter eller PotM!

Skrevet

Joda, avhenger veldig av hvordan strategi de går imo. Med archers/dotts synes jeg det går greit med grunts, chainwave og eventuelt lightningshield. Men når de kommer dryads osv inn i bildet synes jeg det er værre :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...