Gå til innhold

Pc`en har klikka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne du forklare litt tydligere hva problemet er for noe? kommer ikke fram hva som er galt med PCen din utifra postene dine. Så er det kanskje noen som kan hjelpe, personlig er jeg ikke altfor god. ;)

 

BTW, mener at dumping (mener det er det det heter, rett meg hvis jeg har feil) av poster ikke er så veldig populært på forumet.

Lenke til kommentar
BTW, mener at dumping (mener det er det det heter, rett meg hvis jeg har feil) av poster ikke er så veldig populært på forumet.

d heiter Bumping og det er ikkje spesielt godt likt her! :no:

spesielt viss en moderator ser d :p

kan ikkje du forklare oss ka som feiler pc'en din.. så er d sikkert noken her som kan hjelpe deg me d!

Endret av Tonickup
Lenke til kommentar

maskinen startet men det var bare at elt var øddelagt, kom ikke inn på noen ting og jeg har hatt mange problemer med pc`en før. jeg har nå formatert pc`en og jeg har et annet problem og det er at en av harddiskene mine ikke funker og det er der jeg har alle mine ting, så det er ikke så kjekt bildet forklarer sikkert litt. Er faktisk ganske lei av at det alltid er noe gale med pc`en min, derfor jeg lurer på om en person som ikke tar for mye betalt for dette kunne fikset pc`en min for meg.??

post-25-1099600523_thumb.jpg

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
hmm, rart det, har du prøvd hardisken i en annen PC? kunne prøvd på det og se om du fikk den samme meldinga.

Jeg husker at jeg hadde problemer med å få pc`en til å finne denne harddisken første jeg satt den i pc`en, jeg hadde og problemer med å få den til å virke og. til slutt når jeg fikk den til å virke var det etter formateringen. men hadde vert greit å få åpnet denne får jeg har alle mine ting her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...