Andre88no Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Vet ikke om denne er postet rett men. Finnes det en emmulator av Playstation 2 til pc? Sånn som med gameboy og n64. En emulator gjør att du kan spille spill fra konsoler på pc eks. n64 og gameboy
Loeve Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 PS2 emulator FAQ by Loeve Lovlig? Nei. Eksisterende? Ja. Framerate? Bad. Hvor bad? 3 - 4 fps Bør jeg glemme det hele? Ja. Er det tatt opp før? JA!
tor_erik Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Får nesten lyst til å be en moderator lage sticky av posten til Loeve her...
Arnt555 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) *KREMT* huff.. nå var jeg slem Endret 3. november 2004 av bobjan
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Får nesten lyst til å be en moderator lage sticky av posten til Loeve her... Edit til det jeg sa om ps2 og xbox i en annen post i dette forumet. Dere hadde rett, Jeg hadde FEIL! Fra og med nå skal jeg holde kjeft om xbox og ps2 emultorer til etter jeg har gransket det ordntlig
Bruun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det opprettes flere slike tråder hver uke i 4 forskjellige delforum her... En god idè å lage en sticky, men hvor skal den postes?
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Merkelig at det ble en enorm økning av ps2-emulator-tråder etter at SA ble lagt ut på diverse warez-sider.
SpinNdre Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Merkelig at det ble en enorm økning av ps2-emulator-tråder etter at SA ble lagt ut på diverse warez-sider. Fordet om PS2 emulator ikke funker, så skjønner jeg ikke at folk i det hele tatt gidder å ødelegge spillopplevelsen på den måten
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Merkelig at det ble en enorm økning av ps2-emulator-tråder etter at SA ble lagt ut på diverse warez-sider. Rart det der.
Windoge Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 For de som er ute etter å kjøre San Andreas på PC via en emulator må nok vente lenge, og da mener jeg lenge etter at San Andreas er lansert til PC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå