Gå til innhold

Mafia *best game*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi jeg har rundet alle GTA spillene siden eneren? Har ikke rundet mafia. Det er jo ganske bra, men GTA har mye bedre gameplay! :yes:

Vil ikke si meg enig der. I Mafia får du den følelsen av å blitt slept inn i noe som du ikke vil være med på, du får den følelsen av å være tilbake på den tiden, hvor du kjemper vær dag for å overleve, hvor enkle penger kan friste.

 

Samtidig synes jeg at Mafia er mer komplisert enn GTA. GTA er liksom run&shot mens Mafia blir mer run,think&shot ;)

 

Min smak faller for Mafia.

Lenke til kommentar

Mafia var et veldig godt spill, ingen tvil om det. Hele spillet var gjennomarbeidet, og historien var bra, samtidig som grafikken var fin.

 

Grand Theft Auto-serien derimot, har aldri fokusert så utrolig mye på grafikken. Greit, det ser veldig bra ut det også, men ikke like bra ut som Mafia. Historien i GTA-spillene har da vært like fengende som i Mafia, og man har MYE større frihet til å gjøre som man vil. Du mener at GTA kun er vold, dreping og slikt? Da har du ikke spilt nok GTA, for å si det på den måten. GTA er like variert som Mafia.

 

Konklusjon: Jeg liker både GTA-serien og Mafia :yes:

Lenke til kommentar

Liker grafikken til Gta spillene mer en mafia, mafia er så ekkel, hakkete, gromsete grafikk. Så er det ikke så stor frihet. VC og SA har mye større frihet,

flere ting og gjøre og det virker større, mafia såg ut som det var samma om og om igjen.

 

 

Konklusjon ble at Vice city og San Andreas er mye bedre, tilomgmed gamle Liberity City.

Finere grafikk der syntes jeg, men det var one mans oppinion

Lenke til kommentar

Detta er et komplisert mattestykk etter min menig. Mafia er litt mere seriøst hvis dere skjønner hva jeg mener. Mens GTA serien er litt mindre seriøst. GTA spillene har jeg hatt mange timer med og alle de timene har vært like hunderholdene men etter min mening er det nok Mafia som er best.

 

Lenge leve Mafia.

*Håpe på Mafia 2*

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar

Har et geforce FX 5600 med 256 MB. Kjører Mafia på High, og grafikken knuser GTA totalt (tenker da på det nyeste GTA til PC).

 

Musikken i Mafia får deg også til å nesten slukes inn i hele spillet. Når jeg starter spillet, og kommer inn i hovedmenyen, da er jeg tilbake i 1930 årene, en del av Mafia ligaen i Amerika. Det er bare konge.

 

Byen i mafia føles også mye større enn i GTA VC (og 3a for den delen også) med det at du har tog stasjonen, flyplassen og selve landelivet. Dette gir en følelse av at du er en innbygger av 1 stor by, men at der er flere byer. Selv om at du ikke kan kommer til dem eller at de eksisterer, så får du den følelsen.

 

Har spillet Mafia nå en god stund, selv etter at jeg har spillet det rundt er det mye som kan gjøres. Free ride er knall, Free ride extreme er også knall.

 

I LOVE MAFIA :love:

Lenke til kommentar
Det er altså verdt å skaffe seg dette spillet og "runde" det ?

Ja, men det har ikke på langt nær like god holdbarhet som GTA-spillene.

Nå har jeg ikke PS2 så jeg får ikke testet GTA:SA før det kommer til PC, derfor har jeg god tid til Mafia (får jeg håpe, det er jo tross alt November)

Lenke til kommentar

Jeg spilte Mafia med mitt gamle Geforce 2 kort, før jeg byttet til R9800 denne sommeren, så grunnen kan være at støtten ikke er optimal..for nytt grafikkkort kanskje...

 

Eller så har du overklokka, og har fått errors pga det...

 

 

Funket fint med Geforce 2 GTS pro og Gforce 4 MX440.

 

Når det gjelder Mafia, de som synes GTA er overlegent, kan ALDRI ha testa Mafia!

Få spill som har dekket så mange sjangere, og hatt masse moro, og ikke minst en svært bra story! Tenker fortsatt på hvordan MP hadde vært der...mmmm NAM!

 

Lurer nesten på hvordan en MMO3rdPshooter hadde vært, som der...kanskje med innblanding me dlitt RPG. Bander i krig...4 man i hver bil...butikker..CPU styrt polti (eller human!)..tommyguns på åpen gate, kaos!

 

- Atomics.

Lenke til kommentar

Javel.. må si at det høres litt rart ut da men.. Vil nok si at mafia er et spill med sinnsykt pene detaljer.. En ting jeg liker med mafia er blandingen i det. Det er liksom en god blanding mellom gta og f.eks max pain. Når jeg sier max pain så tenker jeg på hvordan spillet er når du har oppdrag som går for seg inne i hus osv. :cool: Så vil nok anbefale dette spillet til de som ikke har prøvd det. Har selv "runda" det to ganger... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...