Gå til innhold

Noen andre som savner gamle GTA1?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dere vet dere kan laste ned gta1 direkte fra rockstar,helt lovlig?

Jeg skal rote fram en link hvis ønskelig. :)

Edit:Her!

Endret av 3dme
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GTA 1 suger hardt. :thumbdown:

Hvordan i all verden kan du si det?

La meg gjette. Du var ikke gammel nok til å spille GTA, langt mindre faktisk huske GTA. Er jeg på rett spor? Okay. Når du blir eldre vil du faktisk finne ut at de spillene som er nyest ikke nødvendigvis bør være best (selv om ALLE GTA-spillene faktisk er gode). :)

Skrevet
GTA 1 suger hardt. :thumbdown:

sier du det fordi det er første gang du har prøvd det nå eller? det er jo et gammalt spill!

:love: har selv mage GODE minner fra spillet, og 2 player var jo bare helt konge :love:

Skrevet

Jeg prøvde aldri 2playerdelen av GTA, men jeg elsker det fortsatt. Tviler sterkt på om jeg ville likt det like mye hvis jeg hadde spilt det igjen nå, men det er ikke det som teller. Det som teller er at det var et veldig godt spill til i sin tid!

Skrevet

Trykk F6, F8 eller noe rundt der. Da kan dere velge en høyere oppløsning. Setter jeg den på den høyeste oppløsningen går spillet veldig greit på denne maskinen.

Jeg må innrømme at jeg likte GTA2 mye bedre enn GTA: Da var det slutt på C64-grafikk og man slapp å dø i vissheten om at man hadde kastet bort 1 time fordi man aldri fikk sjansen til å lagre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...