HWE Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Rykende fersk demo av FlatOut: Linker : http://www.clubic.com/telechargement-18429...-jouable-1.html http://www.bhmotorsports.com/FO/downloads/3876 edit: lagt til en link edit: endret link nr 2, nå tre alternative linker å laste fra Endret 4. november 2004 av hwe Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Endelig! Gleder meg til å prøve det Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Faen, så ikke denne tråden før jeg lagde en ny... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Konge! Dette har jeg sett fram til! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Me too, dette spillet ser helt konge ut!! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Laster ned jeg også. Full fart på meg. Noen som har testet endå? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg testet den akkurat. Veldig artig demo, men jeg fikk ikke til lyd Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg testet den akkurat.Veldig artig demo, men jeg fikk ikke til lyd Hva var det som var spesielt artig med det? Har aldri hørt om spillet skjønner du. edit: fjerna en leif Endret 3. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Laster ned nå, går litt treigt så det spørs hvor mye jeg får spillt idag... Telenor sier jeg bare ass Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har absolutt null forhåpninger til dette spillet. Synes det ser utrolig dårlig ut. Men, jeg laster ned demoen og ser jeg forandrer mening. :-) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det som er artig, det er kollisjons skadene bilene tar, grafikk og fysikken. Spillet går ut på å kjøre en bestemt bane eller gjøre forskjellige triks på en arena. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Var artig det her jah...hehe Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Mangel på ragdolls og fysikk er det ialefall ikke Legg merke til sjåføren som ligger foran bilen Endret 3. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fikk ikke helt teken på det, var definitivt best i å kræsje Derimot fikk jeg 93m på høydehopp hvis man kan kalle det for det En ting er sikkert, dette spillet skal spilles på lan Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Får ikke installert demoen, jeg. Den skal absolutt ha 324 MB på C: selv om jeg ber den installere på annen partisjon... Teite demo. Endret 3. november 2004 av Ratleto Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Får ikke installert demoen, jeg. Den skal absolutt ha 324 MB på C: selv om jeg ber den installere på annen partisjon... Teite demo. Sånn er det vel med de fleste demoer. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Får ikke installert demoen, jeg. Den skal absolutt ha 324 MB på C: selv om jeg ber den installere på annen partisjon... Teite demo. Sånn er det vel med de fleste demoer. Ikke med andre demoer jeg har testa i det siste, nei. Lenke til kommentar
Plast Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Får blåskjerm og PC'en restarter seg etter ca 5 sek etter at jeg begynner å kjøre Noe flere som har dette problemet ? ( [url="http://www.flatoutgame.com/forum/forum_posts.asp?TID=265&PN=1"]http://www.flatoutgame.com/forum/forum_pos...sp?TID=265&PN=1[/url] ) Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fikk ikke helt teken på det, var definitivt best i å kræsje Derimot fikk jeg 93m på høydehopp hvis man kan kalle det for det En ting er sikkert, dette spillet skal spilles på lan Jeg fikk 103 og ett eller annet på høydehoppet. Dette spillet var digg. De andre eventene jeg så ved siden av høydehoppe, de ser rå ut, treffe blink og spille bowling var to av tingene jeg så. Dette skal vel kanskje kjøpes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå