Gå til innhold

Hva er din rareste rekord?

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Låg bak en Herreløs bil (100 år gammel dame) 7-8 kilometer med blålys og sirener, hun kjørte i 40-50-60 kmt. og svingte ut i veien hver eneste gang jeg prøvde meg.

Endret av stigad
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Låg bak en Herreløs bil (100 år gammel dame) 7-8 kilometer med blålys og sirener, hun kjørte i 40-50-60 kmt. og svingte ut i veien hver eneste gang jeg prøvde meg.

utrykningspersonell?

ellers... hm. nei, jeg tror ikke jeg har noen spesielle rekorder. Jeg kunne lese når jeg var 2 eller noe sånt, da... og jeg har lest "the ultimate hitchhiker´s guide" på 8 dager.

ooog. hm. JO: jeg har evnen til å få serieorgasmer... tror ikke det er så mange menn som har deb evnen ;)

Skrevet

utrykningspersonell?

ellers... hm. nei, jeg tror ikke jeg har noen spesielle rekorder. Jeg kunne lese når jeg var 2 eller noe sånt, da... og jeg har lest "the ultimate hitchhiker´s guide" på 8 dager.

ooog. hm. JO: jeg har evnen til å få serieorgasmer... tror ikke det er så mange menn som har deb evnen ;)

Nei ingen MENN kan det ;)

Skrevet
Nei ingen MENN kan det ;)

vel, jeg kan. Om du mener jeg ikke er mann nok, så er det ditt problem. eller du kan komme med en definisjon på "mann" som jeg ikke har hørt før.

tror 12 er rekorden min. på en "session". De blir svakere etterhvert, da, men jeg karakteriserer dem fremdeles som fullverdige orgasmer... :D

Skrevet

jo, og så har jeg klart en combo på litt over en million på THUG, uten juks... veit det ikke er noe uvanlig, men allikevel. Jeg var jævlir stolt :thumbs:

beklager dobbeltpost. måtta bare få sagt det...

Skrevet

Har tangert verdensrekorden i å snu mariekjeks(klistret sammen) i kjeften uten å bruke tunga :p 11 stykker :p

Prøvde meg på 12, men da låste nesten kjeven seg og jeg beit over alle :(

Har sett 2 dobbeltgjengere av meg selv :)

Skrevet
tror 12 er rekorden min. på en "session". De blir svakere etterhvert, da, men jeg karakteriserer dem fremdeles som fullverdige orgasmer... :D

Tror det ikke før jeg får se det.

Skrevet
hehehe!! ja, trur nå det...

*ånei!* kommer jeg til å bli kjent på forumet som "orgasme karen" nå? :wallbash:

faen... :!:

Du ba om det :D

12 stykker :roll:

Ballene dine må jo se ut som rosiner :nei:

Skrevet

skal tro om jeg klarer å ha en eller annen ting i munnen i et helt døgn? sitter og ser veldig sultent på en dv kasett her...

men nei. Nå er det seint. stor dag i mårra. som alltid :(

på tide å sosialisere.

Skrevet
skal tro om jeg klarer å ha en eller annen ting i munnen i et helt døgn? sitter og ser veldig sultent på en dv kasett her...

men nei. Nå er det seint. stor dag i mårra. som alltid :(

på tide å sosialisere.

Du kan sove med den i kjeften :roll: :!:

Skrevet
<-- verdens lengste ronk, over 1 time uten å få utløsning :blush:

WRONG!

Jeg her en gang runket i en og en halv time og en annen gang 1t og 20!

Begge gangene var det fult kjør og ikke noen juksepauser ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...