Gå til innhold

Hva er din rareste rekord?


Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har pisset på strømgjerde i 6 sekunder...

Det er da lett. Du skrev ingenting om at det var størm på.

Mann får ikke strøm i seg ved å pisse på et gjerde, pissen kommer jo i dråper, og er ikke en konstant stråle

Når det gjelder strømgjerder så er de som regel i perfekt høyde. Er det under ca. 30cm mellom gerde og p**** så vil du i de fleste tilfellene få støt. Hvis du mener noe annet så gå å prøv. Husk å koble til strøm ;)

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Klart å høre på "Badger-sangen" i halvannen time.

Jeg og en kamerat hørte på den en hel helg uten stopp! Sov også med den på :p

 

Så 16 Filmer og to Friends Sessonger på 5 eller 6 dager!

Lenke til kommentar
Seffølgelig får man strøm hvis man pis.ser på strømgjerde! Hvem er det som bare pis.ser i dråper og ikke i konstant stråle da?

 

Og det var 110V i det gjerde. Jeg var 10 år gammel og veide ca 30KG. Så det gjorde vondt. heldigvis er jeg udødelig.

Det ble vist på Mythbusters på Discovery... De brukte sånn hurtigkamera og testa en myte om en mann som skal ha pissa på togskinnet og dæva.

 

Når de pissa, så ble det vist at selv om det ser ut som konstant stråle, så var det dråper.

 

Dessuten testa de på 400-og no volt uten resultat

 

*MYTH BUSTED*

Lenke til kommentar
Seffølgelig får man strøm hvis man pis.ser på strømgjerde! Hvem er det som bare pis.ser i dråper og ikke i konstant stråle da?

 

Og det var 110V i det gjerde. Jeg var 10 år gammel og veide ca 30KG. Så det gjorde vondt. heldigvis er jeg udødelig.

Det ble vist på Mythbusters på Discovery... De brukte sånn hurtigkamera og testa en myte om en mann som skal ha pissa på togskinnet og dæva.

 

Når de pissa, så ble det vist at selv om det ser ut som konstant stråle, så var det dråper.

 

Dessuten testa de på 400-og no volt uten resultat

 

*MYTH BUSTED*

Så du hele programmet eller? Les hva jeg skrev ovenfor...

 

Edit: glem det. hvis du er så sikker så skal jeg skaffe strømgjerde med strøm i og så kan du stille som forsøkskanin, det tviler jeg sterkt på du tør ;)

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...