Gå til innhold

Chieftec Dragon Big Tower


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mitt chieftec fulltower har rundet 30KG, det er rimelig mye for en PC som er ofte på LAN. da mener jeg ofte!

 

det er stort, tungt, god plass og masse geniale løsninger (vifteholdere i hd rammer f.eks.)

jeg har hatt 3 operative PSU'r i mitt for å brife engang, så du skjønner at det er gromt med plass.

det er også utrolig solid, jeg tviler på at du finner andre kabinetter du uten videre kan stå på uten at det er merkbart for kabinettet. og da snakker jeg ikke om 40KG's tolvåringer.

Lenke til kommentar
mitt chieftec fulltower har rundet 30KG, det er rimelig mye for en PC som er ofte på LAN. da mener jeg ofte!

 

det er stort, tungt, god plass og masse geniale løsninger (vifteholdere i hd rammer f.eks.)

jeg har hatt 3 operative PSU'r i mitt for å brife engang, så du skjønner at det er gromt med plass.

det er også utrolig solid, jeg tviler på at du finner andre kabinetter du uten videre kan stå på uten at det er merkbart for kabinettet. og da snakker jeg ikke om 40KG's tolvåringer.

skal bygge et kabinett i sløyd etter jul... forventes å bli svintungt bare selve kassa

Lenke til kommentar

jeg har chieftec dragon fulltower. synes harddisk-rammene er skumle, siden de har en tendens til å løsne. jeg er livredd for at en av dem skal ramle ut og knekke skjermkortet når det flyttes. bråker gjør det også selv om det er støydempet. :thumbdown:

 

tenker på nytt kabinett hvor man kan skru ting fast selv om det er mye styr i lengden.

Lenke til kommentar
jeg har chieftec dragon fulltower. synes harddisk-rammene er skumle, siden de har en tendens til å løsne. jeg er livredd for at en av dem skal ramle ut og knekke skjermkortet når det flyttes. bråker gjør det også selv om det er støydempet. :thumbdown:

 

tenker på nytt kabinett hvor man kan skru ting fast selv om det er mye styr i lengden.

Løsne ? det er da en hendel der som du låser dem med. Har ikke noe problem med med at de er løse til meg ivertfall.

Lenke til kommentar
dere får komme dere opp av data stolen og byne å trene :p

pøh! får den treninga jeg trenger når jeg en gang i blant løfter på kassa :!: :wee:

 

 

fysisk bevegelse er en oppskrytt unødvendighet! :!:

jeg er halveis enig med deg.

jogging er unødvendig slit ;)

jeg pumper heller litt jern og ser på meg selv som i fysisk god stand.

selv om jeg kreperer av å gå en kilometer :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...