Gå til innhold

PSTwo vs. Xbox til DVD-filmer og litt spill


SpinNdre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
X-Box + chip + X-Box Media Center = en aldeles genial media-boks. Spiller DVD, DivX, .mov, .mp3, .wma, .ogg + andre, obskure filtyper, og kan uten nevneverdige problemer kobles opp til en filserver som streamer feriefilmer mm.

Hvor får jeg tak i det?

 

edit: Fra Norge.

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
Det finnes en del modchips hvor man ikke trenger å lodde.

 

Grunnen til at PS2 bråker, er vel en 40mm(?) vifte i de eldre modellene. Denne har, så vidt jeg vet, blitt byttet ut med en mer stillegående vifte i de nyere modellene, samt PSTWO.

Jeg har en eldre ps2 ja, men viften bakpå ser ut som en 60mm. Den ene viften bråker mer en hele pc'en min til sammen.. Den er ikke ødelagt heller, det er samme suselyden som har vært siden den var ny.

Lenke til kommentar
Det skal vel egentlig være en smal sak å kjøpe en ny vifte (Pabst eller tilsvarende stillegående greier) og koble den på kablene. En kniv og litt elektriker-taper er alt som skal til.

Har du noen linker og komme med?

 

Har egentlig lyst til å skifte vifte på Xboxen, og da kan jeg jo samtidig ta meg av PS2'n også. Har aldri satt meg noe inn i vifter, så der er jeg helt blank kan du si :)

Lenke til kommentar
Har du noen linker og komme med?

 

Har egentlig lyst til å skifte vifte på Xboxen, og da kan jeg jo samtidig ta meg av PS2'n også. Har aldri satt meg noe inn i vifter, så der er jeg helt blank kan du si :)

Det er utrolig enkelt.

 

Klipp av ledningene på den originale viften.

Klipp av kontakten på den nye viften.

Fjern en halv centimeter med plast fra hver kabel.

Tvinn rød og rød kabel sammen, og svart og svart.

Snurr tape rundt hver enkel skjøt for å unngå kortslutninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...