Gå til innhold

Tre millioner innlegg passert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det mulig å poste en liste med hvem som har flest innlegg?? eks topp fem liste eller nå sånt. Hadde vært kult å sett.

Klikk på Medlemsliste i margen til venstre, velg "Alle medlemmer" etter " Totalt antall inlegg" i "Synkende rekkefølge".

Geir :)

Jeg ligger på delt 449. "plass"! Gøy!

Men nå er det mye søppelposter ute å går her på forumet så ligger nok egentlig høyere. Skulle vært statistikk for antall tegn pr. medlem! :D

Skrevet
Jeg satser på å vinne ved neste milepæl :p

Hehe, ja det hadde vært en grei sak det. Men det tar nok en stund før man får en million innlegg til. Jeg vinner aldri noe uansett, så for meg betyr det lite. Men gratulerer til c4stor.

Skrevet
Men det tar nok en stund før man får en million innlegg til.

Tjaaa, det er vell ikke så lenge til hvis vi fortsette i denne farten. fra april til i morges fikk vi en mill innleg. og med gjennomsnitlig 100 nye forumbrukere hver dag vil det gå rimelig fort vil jeg tro. :p

Skrevet
Men det tar nok en stund før man får en million innlegg til.

Tjaaa, det er vell ikke så lenge til hvis vi fortsette i denne farten. fra april til i morges fikk vi en mill innleg. og med gjennomsnitlig 100 nye forumbrukere hver dag vil det gå rimelig fort vil jeg tro. :p

Nå må vi huske at det bare er en brøkdel av brukerne som er aktive.

Skrevet

Hydr hydr. Ja det blir vel fort noe nytt å gi vekk da. Vi får se. Vi får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...