Debauchery Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg synes også at scoren din var litt lav. Hva med resten av systemet?
w0d00 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Har AMD 2500+ 1,8@2 ghz, 2 gig xms ram. Noe mer som har noe å si på 3D Mark?? Kan jo si at jeg ikke har formatert på 6 mnd.. (Er det lenge?)
w0d00 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 (endret) DÆVEN!!! Når jeg åpner et program (bl.a. 3D Mark, Traktor, MSN og ATI Tool.) er det en "stemme" som sier game infected eller noe lignende... Tror jeg har fått noe virusdritt! Burde kankskje vurdere å formatere og legge inn Windows på nyt?? Endret 5. november 2004 av w0d00
Spaz Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hmmmm... Merkelig.. Ser ikke flimringen på de 12 screensa jeg tok..Kan det være skjermen da?? Har iiyama Pro Lite E430.. Den har fått gode kommentarer til spilling.. Prøvde i Unreal 20004, og har slik flimmring der også.. Det har alltid vært sånn, det er sånn på en Dell crt skjerm jeg har også.. Er det spillene som er sånn kanskje?? Du har sikkert ikke skrudd på Vsync i kontrollpanelet/control centeret. Vsync off kan forårsake slik "flimring"/tearing.
w0d00 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Hvor stiller jeg på Vsync da? I kontrollpanelet? Leter men finner det ikke....
w0d00 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Vsync var tingen Satte den PÅ, og nå er det ingen flimmring/taering..
Ar`Kritz Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 DÆVEN!!! Når jeg åpner et program (bl.a. 3D Mark, Traktor, MSN og ATI Tool.) er det en "stemme" som sier game infected eller noe lignende... Tror jeg har fått noe virusdritt! Burde kankskje vurdere å formatere og legge inn Windows på nyt?? "Game detected" Du skrur det av i driverne, så vidt jeg husker.
w0d00 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 DÆVEN!!! Når jeg åpner et program (bl.a. 3D Mark, Traktor, MSN og ATI Tool.) er det en "stemme" som sier game infected eller noe lignende... Tror jeg har fått noe virusdritt! Burde kankskje vurdere å formatere og legge inn Windows på nyt?? "Game detected" Du skrur det av i driverne, så vidt jeg husker. Okey, kom faktisk etter at jeg satt i X800XT kortet og la inn nye drivere.. Hmmm....
colakork Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 mine specs er amd 3500+ s939, 1024Mb OCZ EB, x800XT, (350F/S PSU, hvis det har noe å si...?) og allikevel får jeg bare 3950 i 3dmark05... brodern syns også det var litt vel lavt... hade liksom håpa at når jeg kjøpte meg pc til så mye peng skulle jeg få litt mer enn 200 poeng over det kompisen min hadde med x800Pro.. er litt skuffende, men ellers rivern jo av støvla på alle spill jeg har... MvH Daniel
Spaz Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 mine specs er amd 3500+ s939, 1024Mb OCZ EB, x800XT, (350F/S PSU, hvis det har noe å si...?) og allikevel får jeg bare 3950 i 3dmark05... brodern syns også det var litt vel lavt... hade liksom håpa at når jeg kjøpte meg pc til så mye peng skulle jeg få litt mer enn 200 poeng over det kompisen min hadde med x800Pro.. er litt skuffende, men ellers rivern jo av støvla på alle spill jeg har... MvH Daniel Strømforsyningen har ikke noe å si på hastigheten nei. Legg inn 8.07 beta driverne (tidlig versjon av Cat 4.11): http://ve3d.ign.com/articles/551/551720p1.html?fromint=1
BennyXNO Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 kjørte nettopp 3dMark05 og blei skikkelig skuffa da jeg bare får 3950 i score... Må klokke opp tror jeg... Det var fryktelig dårlig score du fikk da. Jeg fikk selv 5216 i 3dMark05 med mitt PC X800XT uten noen som helst overklokking. Kan innstillingene eller CPU ha så stor innvirkning?
bOMS Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Som noen har sagt en del ganger tidligere, drivere har alt å si for 3dmark score. Jeg har x800xt pe og fikk rett under 5k når den var uklokka, og fikk klokka den opp til ca 600/600, men har ikke resultatene til 3dmark i hodet der. Uansett, det jeg skulle komentere var VGA silencer. Jeg er ikke sånn veldig imponert over den. For det første er den så stor og tung at den lager litt vibrasjoner som gir gjennlyd. Riktignokk en lyd jeg bare hører når jeg ikke har lyd i høytalerene og befinner meg innen 3meter fra PC'en. Men nok til å irritere meg når jeg gjør kontoroppgaver. Jeg har forøvrig powercollor sin x800xt pe og mener at når jeg brukte orginalviften, stoppet den/viftehastigheten gikk ned når det var lite arbeid. Så jeg endte opp med å bygge en ekstra støtte til kjøleren. Har også lurt på om jeg istedenfor skulle byttet vifte. Noen som har erfaringer med det? Det hadde jo egentlig vært fint med et totalt stille kabinett. Alle de andre viftene er nemlig lydløse ved kontorarbeid.
meeg Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 DÆVEN!!! Når jeg åpner et program (bl.a. 3D Mark, Traktor, MSN og ATI Tool.) er det en "stemme" som sier game infected eller noe lignende... Tror jeg har fått noe virusdritt! Burde kankskje vurdere å formatere og legge inn Windows på nyt?? Det er overklokkings programmet Redline som sier i fra når du kjører noe i 3D. Bruk heller ATItool.
w0d00 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 DÆVEN!!! Når jeg åpner et program (bl.a. 3D Mark, Traktor, MSN og ATI Tool.) er det en "stemme" som sier game infected eller noe lignende... Tror jeg har fått noe virusdritt! Burde kankskje vurdere å formatere og legge inn Windows på nyt?? Det er overklokkings programmet Redline som sier i fra når du kjører noe i 3D. Bruk heller ATItool. Ja, stemmer det.. Jeg avinstallerte RedLine igår.. Bruker AtiTool men den stopper jo aldrig når jeg trykker "find max core". Hvor langnt opp i core/mem. kan dette kortet gå da.. Har jo ikke merket noe artifacts på 565/565... Kan jo prøve helt til jeg merker noe til artifacts.. bOMS: Klokka til 600/600, det er MØE klokk da..
BennyXNO Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg har x800xt pe og fikk rett under 5k når den var uklokka Er ikke det veldig lite for et X800XT PE kort da? Jeg lurer på om det ikke er ASUS hovedkortet mitt som gjør at jeg har så pass god score hos meg.
bOMS Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Er ikke det veldig lite for et X800XT PE kort da? Jeg lurer på om det ikke er ASUS hovedkortet mitt som gjør at jeg har så pass god score hos meg. Jeg var helt fornøyd, men så har ikke jeg sammenlignet så mye. Mulig jeg husker feil også for den saks skyld, men jeg tror ikke det. Jeg lekte ikke så mye med drivere og slikt heller. bOMS: Klokka til 600/600, det er MØE klokk da.. Mulig det, har egentlig ikke så mye erfaring på området, men får artifacts når core går over 605 og minne over 610 i 3dmark05. Men jeg ser ikke noen grunn til å plage kortet mitt så mye enda, når alt tilsynelatende virker fint på grunninstillingene. Ihvertfall rome TW i 1280x1024 med alt på maks.
BennyXNO Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Er ikke det veldig lite for et X800XT PE kort da? Jeg lurer på om det ikke er ASUS hovedkortet mitt som gjør at jeg har så pass god score hos meg. Jeg var helt fornøyd, men så har ikke jeg sammenlignet så mye. Mulig jeg husker feil også for den saks skyld, men jeg tror ikke det. Jeg lekte ikke så mye med drivere og slikt heller. Jeg lekte meg faktisk ikke med driverne jeg heller og jeg fikk 5216 uten å gjøre annet enn å innstallere driverne og kjøre testen. Men klart, maskinen var helt ny-innstallert.
FosFat Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 DÆVEN!!! Når jeg åpner et program (bl.a. 3D Mark, Traktor, MSN og ATI Tool.) er det en "stemme" som sier game infected eller noe lignende... Tror jeg har fått noe virusdritt! Burde kankskje vurdere å formatere og legge inn Windows på nyt?? Haha, den stemmen der er så forbanna irriterende. Skikkelig mørk stemme som sier "game detected"
w0d00 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Haha, den stemmen der er så forbanna irriterende. Skikkelig mørk stemme som sier "game detected" Jah, den var irriterende ja, men avistallerte RedLine, så nå slipper jeg han "nøben"..
bOMS Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Er ikke det veldig lite for et X800XT PE kort da? Jeg lurer på om det ikke er ASUS hovedkortet mitt som gjør at jeg har så pass god score hos meg. Jeg var helt fornøyd, men så har ikke jeg sammenlignet så mye. Mulig jeg husker feil også for den saks skyld, men jeg tror ikke det. Jeg lekte ikke så mye med drivere og slikt heller. Jeg lekte meg faktisk ikke med driverne jeg heller og jeg fikk 5216 uten å gjøre annet enn å innstallere driverne og kjøre testen. Men klart, maskinen var helt ny-innstallert. Har vel antagelig raskere og frisker emaskin enn meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå