Rookie_NO Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 en feit slask med lite muskler og Ikke så veldig kule klær Men har bare spillt i en 15tima da. PS. går det å fjerne tatooen etter man har satt den på? Jepp, det er bare å dra til tattoosjappa og velge remove tattoo. Koster vel $400 hvis jeg ikke husker helt feil. Har forresten lagt om stilen til CJ'en min nå. Muskler er snart en saga blott, og fette legger seg bra fordelt rundt på hele kroppen. Hu dama på taket av ammu-nation digger ikke muskler heller, tror det er en mission der som krever at du ikke er så beefa opp! (Ammu-nation i ødemarka, den andre "øya" du kommer til) Når han er max pumpa med muskler blir det litt vel "Uno" for min smak!
Illmatic Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) cj'n min har masse muskler,hvite sko, svart klokke fra prolaps og et "sett" med shorts/t-skjorte som er rød,fra et basket lag virker det som. tatoveringer og dog tag's bling og..... Endret 6. november 2004 av Gamer-guru
Wyldelife Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Hår:Elvis Øyne:Solbriller Overkropp:Fullt med tatoveringer Mage:100%Muskler og 0% Fett Bein/Bukse:Rød "Track Pants" fra Pro Laps Sko:Røde "Sneakers Altså han ser ut som en Bøff Wesley Snipes Endret 6. november 2004 av Fanta Boy
mbskywalker Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 nå er han pimp fra topp til tå. alt fra victim/didier sachs. klær for godt over 20 000$. sex apeal på max
Luchy Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 mi har Hats: grønn cap som stikk ut på siden Torso: black tank legs: woodland camo Shoes:white snikers Chains: Gold Cuben/DogTags Watches: Godl watch
Trollpeis Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 min cj er blitt ganske tynn. skallet og masse tatoo... har solbriller. men ingen klær kun lenker og klokke. springer faktisk rundt i en diger skitten truse men har værken skjorte/sko eller bukse.. he he :!:
ZlummGlumm Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Har bare spelt i en dag.. men sånn er min: Passe svær svart afro med skjegg og bart. Bykammobukse med grå hood genser. dogtags og gullklokke med og noen ganger en blå kaps på bakfram. Skoa er hvite.... er alt jeg vet.. 2 små tatoveringer... husker ikke korr. Trente han no sinnsykt på starten.. men hakke trent på dritlenge no.. men muskla er nesten på fult fortsatt! De vil ikke forsvinne! Bytter såklart på klæra eng gang iblandt.
CHB3 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Har bytta stil altså klesveien er enda feit men har begynt å likne en 50år gammel trailersjåfør med trailer caps m.m.
Skurupu Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Bowlerhatt og smoking. Med svarte skinnsko og ett stort diamantskjede om halsen.
Heatsink Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Bowlerhatt og smoking. Med svarte skinnsko og ett stort diamantskjede om halsen. seriøst, hvor finner man smoking ?!
Skurupu Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 I butikken DS. Den åpner opp i Los Santos etter at du er ferdig med Las Venturas.
Heatsink Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 I butikken DS. Den åpner opp i Los Santos etter at du er ferdig med Las Venturas. *spille på harde livet* nå har gubben min pikkolodress og afro sveis
mr. Bjerre Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Min CJ har dress fra victim, svart cap, mørke solbriller fra victim og et par grønne sko fra binco . Han har også gull smykke, og gull klokke fra vic. Musklene ligger et stykke over middels, men ikke så mye at han ser ut som en okse
mr. fotball Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Min CJ har max på muskler, svart beret, svarte solbriller, hvit overtrekksjakke, rød bukse, svarte "convers" sko, gull kokke og kjede.
applet Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) Min CJ har "B.A." Baracus look'en med smultering og skjegg, røde solbriller, rød sports t-skjorte, røde jeans og svarte sneakers, store gullkjeder rundt halsen og _masse_ muskler. He's the shitz! For de som ikke vet hvem B.A. er: http://www.imdb.com/title/tt0084967/ Endret 5. desember 2004 av applet
Togo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 I butikken DS. Den åpner opp i Los Santos etter at du er ferdig med Las Venturas. Takker. Har lurt lenge pa hvordan jeg kommer inn i den butikken. Na gar jeg bare rundt i Olive Khaki bukser med Grey jacket. Nesten 60 i sexappeal *handsome*
Neoen Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Min CJ er topptrent, går i bar overkropp, har Elvis sveis og beige bukser + standard joggesko.
Musty Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 jeg løp en stund rundt i bare bokseren og sko.. var litt moro en stund.. så ganske dumt ut.. og en svær gul afro seff..
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hårstil: Bald & Goatee Klær: Torso - Biker Jacket (Victim) Shoes - Biker Boots (Victim) Legs - Leather Pants (Victim) Shades - Black Shades (Victim) Hats - Black Rag Back (Binco) Stats: Stamina: 100% Muscle: 100% Fat: 65% Sex Appeal: 35% Endret 5. desember 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå