oyvindkvamme Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 jeg får ikke bygget Elf small headquarters , har fått lanyagatherer, armory, archery og medium headquarters..., men får ikk bygget disse uten small headquarters,.. hjelp!!
espen999 Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Kan du ikke bygge fler enn ett headquaters da?
The_evil_blue_toad Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 du har byggeplanene til small hq ikke sant.
oyvindkvamme Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 du får jo byggningene i sanne terninger inne på iventory.. så slepper du dei inn i elf buildings.. så kjem dei opp hos elf workers når du klikker på dei.. men eg har ikk fått elf small headquarters inne på inverntory.. plager meg sjukt.. for eg må ha den for å bygge lenyagatherer...
Floxer Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Elf - small headquarter - finner du i Leafshade. Husker ikke helt hvor, men den som leter. den finner.....
Soris Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 du finner det du leter etter i en kiste ved portalen til shiel 1.
oyvindkvamme Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 takker til Floxer ... fant den i Leafshade, tenkte ikk på at den kunne vere der.. problemet løst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå