Piratpjokken Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 tenkte eg skulle spille Max payne nå en dag. Men da eg skulle opdatere det stod det berre "Insert right cd rom". JA eg kan engelsk ja faktisk!
Bear^ Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Er vel ingen problem, er bare å sette inn CDn til Max Payne. Om det da er warez du sitter med, så har du dreti på draget og kan ta en titt her
Zeph Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Dersom det er warez, og du har brent, eller brukt deamontools, så kan du begynne å leite andre plasser med ein gang, men om det ikkje er tilfelle så må du fortelje litt meir on kca Cd-rom du har osv...
ttt Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 ja ja som i "ja, det er piratkopi som gjer at stakkarslege spel produstentar ikkje har råd til å kjøpe sko til ungane sine", eller ja som i "ja, eg skal gi dykk all den informasjonen dykk treng for å hjelpe ein stakar som ikkje får spelt dette fantastiske spelet"?
Wooho Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 100 prosent på at dette er en pirat versjon men who can blame him, er jo et gamelt spill da, (fett uansett og verdt de 49 kr det koster i butikken akkurat nå)!
soi77 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 ok eit spørsmål. igen fragmentering/formatering sidan 2002 men har du problem med cd. greit. har du mista isoen eller mangla crack så kan eg ikkje hjelpe deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå