simeik Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jeg fikk en ødelagt mod i et blad! Det var en mod som gjorde sånn at jeg kunne ha lommelykt på maskinpistolen og hagla! Det var ikke oppgitt lysstyrka på lommelykta! Noen som vet hvor jeg får tak i det andre steder?
dmx Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jeg fikk en ødelagt mod i et blad!Det var en mod som gjorde sånn at jeg kunne ha lommelykt på maskinpistolen og hagla! Det var ikke oppgitt lysstyrka på lommelykta! Noen som vet hvor jeg får tak i det andre steder? skjønner ikke hva su snakker om. ødelagt mod i et blad!?
Cybermantix Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Å skrive hvilket spill man mener hjelper på Antar du mener lommelykt-mod til Doom3? Den du leter etter heter "Duct tape" mod. Bare google litt så finner du den med en gang.
KompleX Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Du startet en topic helt lik denne i Doom forumet! Sucker... Men som sagt, er "Duct Tape" navnet på moden, du finner den også på Fileplanet.
Anbefalte innlegg