simeik Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jeg fikk en ødelagt mod i et blad! Det var en mod som gjorde sånn at jeg kunne ha lommelykt på maskinpistolen og hagla! Det var ikke oppgitt lysstyrka på lommelykta! Noen som vet hvor jeg får tak i det andre steder?
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Det ødelegger jo helespillet!!! Begrunnelser er noe dritt? Jeg synes det gjør spillet bedre. Kult å se hva man skyter før det er dødt.
C4STOR Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Det ødelegger jo helespillet!!! Begrunnelser er noe dritt? Jeg synes det gjør spillet bedre. Kult å se hva man skyter før det er dødt. Enig. Men det er enkelte som har bestemt at spillet skal spilles uten mods for å nytes. Så hvis man ikke liker spillet uten flashlight mods så skal man heller ikke spille det. Dette er tøffe og barske folk som synes flashlight er for feigninger (tipper at de alle sover med lyset på ), så kanskje vi alle skulle rette oss etter det?
h00v3r Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Synes ikke det er noe skummelt når du ikke har lommelykta på våpenet. Man kab vel bare stille opp gammaen.
anon12234 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 jeg har hørt rykter om at det ligger en teiprull en plass i spillet, som man kan teipe fast gunner selv.....
Akira Kurosawa Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) det er mye skumlere å høre en lyd bak deg, skyte vilt i mørket mens du har vondt i brystet og tenker hjelp!! enn å se vesenet og så tenke åh en zombie lommelykt på gunnern ødelegger alt synes nå jeg Endret 23. november 2004 av Akiro Curosawa
C4STOR Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 det er mye skumlere å høre en lyd bak deg,skyte vilt i mørket mens du har vondt i brystet og tenker hjelp!! enn å se vesenet og så tenke åh en zombie lommelykt på gunnern ødelegger alt synes nå jeg Ja da er det jo rett og slett deilig at man får velge selv, er det ikke??
Vizla Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 det er mye skumlere å høre en lyd bak deg,skyte vilt i mørket mens du har vondt i brystet og tenker hjelp!! enn å se vesenet og så tenke åh en zombie lommelykt på gunnern ødelegger alt synes nå jeg Ja da er det jo rett og slett deilig at man får velge selv, er det ikke?? haha... enig
Xanitra Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 har nettopp spilt igjennom spillet uten lommelykt mod, cheats, eller noe. Det var en fryd. Konge opplevelse av et spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå