TCi Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Her er spillet med 2xAA og 2x AF. Kan ta et bildet med 4x og om noen ønsker det. Legg merke til teksturen på våpenmodellen.
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Bildet ble noe skarpere uten AA og AF! Gidder ikke legge ut nytt screenshot fordi det var ikke jeg som skulle hjelpes..
TCi Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Bildet ble noe skarpere uten AA og AF! Gidder ikke legge ut nytt screenshot fordi det var ikke jeg som skulle hjelpes.. Det er ihvertfall noe med skjermkortet å gjøre. Enten drivere eller hardware, mest sannsynligvis drivere.. Endret 4. november 2004 av TCi
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 her er enda ett eksempel, det kan ikke kalles bra grafikk? skjønner ikke noe jeg Ser helt snålt ut med det grønnskjæret i bildet.. Hvilken render mode kjører du? Hvis du kjører cartoon så kan det bli litt snålt, men ikke så grønnt?
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Nix! Tror ikke det kan være render mode, tok og testet det, bildet ble helt snålt, men langt ifra så grønnt.. Endret 4. november 2004 av Vultur Gryphus
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Som TCi sier: Enten hardware eller drivere..
Playmofetish Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Unnskyld meg, men jeg syns TCi sitt bilde øverst på denne siden ser helt normal deilig FarCry-grafikk ut for meg. Bare sjekk vannoverflaten og plantene i nærheten. chil, angående fargeproblemene dine, som du postet bilder av: PATCH 1.3! Hadde akkurat samme problem med mitt nye 6800LE, oppdaterte til patch 1.3, og vips var det normalt og fint igjen! Bruker 66.81-driveren også.
Sjefern Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Lenge siden jeg har ledd godt av en som tydeligvis er seriøs på dette forumet. Jeg kan forstå at "chil" har mange poster. Han må jo syntes absolutt allt av spill er ræva hvis han syntes det er "noe galt" med "Vultur Gryphus" sine bilder. Men hadde jeg vært "chil" hadde jeg spurt mammaen min om hun røyket mye når hun var gravid. Så ville jeg lastet ned patch 1.3 til far cry. Hvis du av en eller annen grunn ikke vill laste med en patch kan du bytte til eldre drivere. Prøv 56.64 eller noe annet her. Endret 4. november 2004 av Sjefern
sindreskalsykle Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 dette var morsom lesning :!: , er du seriøs chil?
chil Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 dette var morsom lesning :!: , er du seriøs chil? altså var litt gretten i går beklager dette, men syns ikke jeg burde bli skjelt ut. Prøvde faktisk bare å hjelpe. Og jeg synes det så ut som det var noe rart med Vultur Gryphus sin grafikk også. Ikke noe annet. Uansett takk for alle tipsene. Har instalert 1.3 (hadde vist ikke det fra før av trodde han som la inn spillet på denne pcn hadde gjort det). Nå er jeg kvitt grønn skjæret men er fortsatt ikke imponert. Altså feks bombene er jo ikke runde engang. Nei huff håper bare dette er en svak bit av spillet.
alphadec Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 altså først spilte jeg DOOM3 det synes mange var kjipt å ensformig. Mange syns Farcry var møe bedre. Nå har jeg sotte å spilt Carcry i ca 2 timer å kan ikke si jeg er imponert. Ikke så veldig bra grafikk, særlig ikke inni ganger å korididorer.. nei altså virker som Direc3d motoren mønster spill jeg ikke liker. Gleder meg til Halflife 2 Mulig det er meg som er rar. Kansje det kommer av ditt grafikk-kort..... Men FarCry er veldig bra til halvveis ut i spillet men så er den mora slutt for da kommer monstre på linja med "serious sam". Men grafikken i farcry er jo veldig bra da. Men Half Life 2 er kongen det er den alle venter på nå.
Åsmund Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) hmm har 9600 pro kjører very high elns på eviroment (leif) og alt annet på medium. Syns det er konge grafikk. Endret 4. november 2004 av Åsmund
chil Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 hmm har 9600 pro kjører very high elns på eviroment (leif)og alt annet på medium. Syns det er konge grafikk. men det kommer lite godt ut av at du sier det er konge grafikk, se på bildene jeg har posta. Er det konge grafikk?
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 hmm har 9600 pro kjører very high elns på eviroment (leif)og alt annet på medium. Syns det er konge grafikk. men det kommer lite godt ut av at du sier det er konge grafikk, se på bildene jeg har posta. Er det konge grafikk? Hvorfor poster du ikke nye bilder, nå som du har installert patch 1.3, så får vi se hvordan det ble? I stedet for å bitche i evigheter om de gamle bildene!
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) de som mener grafikken på far cry er dårlig, har enten feil med grafikk kortet sitt, eller synet! jeg spiller på high graphics med mitt 9600xt kort, og det ser helt superbt ut. ikke i nærheten av det som chil har. stakkar fyr! spillet ligge ikke langt etter doom 3 i grafikk, men er overall MYE bedre! Endret 4. november 2004 av headcleaver
chil Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 (endret) hmm har 9600 pro kjører very high elns på eviroment (leif)og alt annet på medium. Syns det er konge grafikk. men det kommer lite godt ut av at du sier det er konge grafikk, se på bildene jeg har posta. Er det konge grafikk? Hvorfor poster du ikke nye bilder, nå som du har installert patch 1.3, så får vi se hvordan det ble? I stedet for å bitche i evigheter om de gamle bildene! her hvis dere mener dette kan samenliknes med DOOM3 grafikk så tar dere feil, ikke på langt nær like smooht. Men utendørs er grafikken tøff, særlig vannet Endret 4. november 2004 av chil
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Mye bedre.. Men hva er det tallet øverst til venstre? Endret 4. november 2004 av Vultur Gryphus
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 det er ikke kjempe forskjell nei. innendørs grafikken på doom 3 er sef bedre, fordi du er jo bare inne! på farcry sier det seg selv at innendørst grafikken ikke er like bra, siden du nesten bare er ute! men det finnes ikke noe spill som har kommet ut som har i nærheten så bra utendørs grafikk som far cry, men doom er best på innendørs ja, men jeg vil ikke si det er så kjempe mye bedre!
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Men hva er det tallet øverst til venstre? regner med at det er fps'en hans. han bruker vel fraps, hvis jeg ikke tar kjempe feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå