Gå til innhold

Hva bør jeg gi for Dali 909


TaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her får du MYE lyd. Jeg har også hatt et par sånne og det var en som nevnte her at de trenger mye power. Det er egentlig feil. De er veldig lettdrevne og spiller veldig bra med en passe stor forsterker. Men kjører du på med et svært beist av en forsterker så vil du virkelig merke hvor bra 909 er i stand til å spille. Det er helt rått!

Men 4000 laken er kanskje litt mye. Det var det jeg solgte mine for og det begynner å bli noen år siden.

Lenke til kommentar
Her får du MYE lyd. Jeg har også hatt et par sånne og det var en som nevnte her at de trenger mye power. Det er egentlig feil. De er veldig lettdrevne og spiller veldig bra med en passe stor forsterker. Men kjører du på med et svært beist av en forsterker så vil du virkelig merke hvor bra 909 er i stand til å spille. Det er helt rått!

Men 4000 laken er kanskje litt mye. Det var det jeg solgte mine for og det begynner å bli noen år siden.

Jeg brukte en Pioneer først på mine 909 også en Nad etter det.Forskjellen var enorm.Det var det jeg mente med at 909 er glad i litt power.

Lenke til kommentar
Jeg synes 4000 var litt for mye å forlange. Jeg ville si at ca. 2500 virker rimelig.

Jeg har disse høyttalerne sjøl og de er verdt mer enn 2500 skal jeg si deg..

;)

kan godt hende de er -verdt- mer enn 2500, men å betale 50%+ av nypris for fire år gamle talere er å betale for mye, samme hvor gode de er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...