Gå til innhold

Michal Moores Fahrenheit 9/11, gratis


Anbefalte innlegg

Tull. Det er på ingen måte bevist at det har funnet, finner eller kommer til å finne sted en menneskeskapt global oppvarming, ei heller at denne vil ha større negative enn positive konsekvenser.

Så da er det bare å brenne av kull i store mengder til vi får en egen "Cuvée Finnmark", som vi kan eksportere til Sør-Europa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er det som gidder å betale for commiepropaganda?

På hvilken måte er Fahrenheit 9/11 kommunistpropaganda? Jeg skulle likt å se ett eneste argument for dette.

Ralph Nader er argument nok i seg selv

 

"Fyfy, staten må selvfølgelig diktere hvor stor bedriften din får lov til å være før de skatter den i hjel"

Lenke til kommentar
Hvem er det som gidder å betale for commiepropaganda?

På hvilken måte er Fahrenheit 9/11 kommunistpropaganda? Jeg skulle likt å se ett eneste argument for dette.

Ralph Nader er argument nok i seg selv

 

"Fyfy, staten må selvfølgelig diktere hvor stor bedriften din får lov til å være før de skatter den i hjel"

Var dette et argument? Hva har Ralph Nader med denne filmen å gjøre?

Lenke til kommentar
Er det forresten forbudt for sosialister å tjene penger?

Det er forsåvidt ingenting gale i å være en sosialist. Ei heller å tjene penger. Jeg bare poengterer at Moore skor seg på upopulariteten til Bush.

 

Sosialist har jeg fra Moore og hans usaklige angenda mot enkelte konsern.

 

Hva om vi gikk sammen, og lagde en vitsebok om Bush. Salgstallet hadde garantert blitt bra.

Lenke til kommentar
Er det forresten forbudt for sosialister å tjene penger?

Det er forsåvidt ingenting gale i å være en sosialist. Ei heller å tjene penger. Jeg bare poengterer at Moore skor seg på upopulariteten til Bush.

 

Sosialist har jeg fra Moore og hans usaklige angenda mot enkelte konsern.

 

Hva om vi gikk sammen, og lagde en vitsebok om Bush. Salgstallet hadde garantert blitt bra.

Jeg tviler på at han gjør det han gjør av økonomiske grunner, men hvis det er tilfelle kan du i hvert fall ikke kalle ham sosialist. Da er han i så fall en reindyrket kapitalist.

 

Er man automatisk sosialist dersom man kritiserer store konsern som Halliburton, som angivelig har fått store kontrakter i Irak på urettmessig vis?

 

Det finnes sikkert utallige vitsebøker om Bush, så det markedet er nok mettet, men hvis du er interessert i et forretningssamarbeid, kan vi sikkert gå sammen om å lage en vitsebok om kvasikonservative norske tenåringer som er medlemmer av Venner av Amerika og Unge Høyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...